سلام

یک سوال خنده دار اما واقعا  برام مشکله

من دختری هستم که به تازگی نامزد کرده ام ... نامزدی برای شناخت ، چون فامیلیم و نیازی به شناخت  نبوده و کلی میشناسیم همو ... لطفا نگین ممکنه فامیل هم تو زرد از آب در بیاد  و نامزدی برا شناخت بیشتره و معلوم نیس ازدواج  کنین  یا نه و ...

حتی  تاریخ تالار هم مشخص  کردیم و همه چیز آماده س ولی یکی از اقواممون فوت کرد و همه چیز  موکول شد به اینده .

چون اینا رو کاملا میدونم و نامزدم از نظرم تک هستش و شناخت کافی ازش دارم   ... نیومدم  اینارو بگم بلکه فقط خواستم بگم راجع به سوالی که میخوام بکنم راهنماییم کنین  نه اینکه  تک تک جملات رو ببرین زیره ذره بین .

حالا سوالم ؛

من اگه در این دوران  که همش ارتباط  پیامکی  و تلفنی داریم  و گاهی اوقات هم همو میبینیم ، اگه من براش ناز کنم ، یعنی چجوری بگم بخوام ظریف جلوه کنم ... از دردایی که دارم بگم  ( نه که الکی ..  راستشو بگم ) زشته؟

یکبار حالم بد بود بهش گفتم حالم بده میگف  دلت درد میکنه ؟ خخخخخ

برا همین چیزا میگم که اگه اینطوری برداشت کنه زشته؟ یا منو یه دختر  رو باز و سبک نشون میده که از دردام بهش بگم ؟ یا ناز نازی ؟

خودتون رو جای نامزد من بذارید و نامزدتون باهاتون راحت  صحبت  کنه که البته من زیادم اینطور نیستم ولی بازم .   شما نظرتون دربارش چیه؟

بازم ممنون میشم اگه کسی اطلاعات و تجربیاتش  رو در زمینه  دوران نامزدی و عقد اختیارم بزاره  و لااقل  در حدود یه جملهههه  تجربه تون ازین دوران بگید تامن و جوونا ی امثال  من پند بگیرند .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)