با سلام و سپاس ...
من یک روانشناسم و چند روزی میشه که با سایت بی نظیر شما آشنا شدم... این که میگم بی نظیر برای اینه که با توجه به شغلم روزانه شاهد جدایی یا مشکلات اساسی در زندگی زوجین هستم...
خیلی دردناکه ببینی یک زوج به خاطر آشنا نبودن با مسائل زناشویی و شرم و حیایی بی مورد از همدیگر و بدتر از اون نبود یک مرجع برای آموزش این مسائل زندگی رو که با هزار امید و آرزو شروع کردن دارن خاتمه میدن...
خیلی کار درست و سنجیده ای انجام میدین که آموزش و آگاهی در پی داره و باعث دوام زندگی ها میشه... 
من وقتی از بسیاری از آقایون که بهانه برای طلاق میارن بدون حضور همسرشون صحبت میکنم خیلی راحت میگن خانم ما بعد از چند سال زندگی آرزو یک رابطه خوب و کامل داریم یا به سختی ارضا میشیم...
یا خیلی از موارد خانمها میگن تو این مدت زندگی حتی 1 بار هم با شوهرشون ارضا نشدن و این یعنی فاجعه ...
خیلی راحت با یک مثال اهمیت این موضوع رو بیان میکنم فرض کنید به شدت تشنه اید و یک لیوان در بسته دارید که به هیچ وجه درش باز نمیشه و فقط یک سوراخ در بالای سر لیوان هست که به سختی هر از گاهی با کلی تلاش یک کم آب از اون بیرون میاد . واقعا شما میتونید اینجوری سیر بشید به جای رفع عطش تشنه تر نمیشید؟
این مثال بارز زوج هایی هستن که با وجودی که ازدواج کردن تشنه روابط جنسی هستند... خیلی از صمیم قلبم از خانوما خواهش میکنم این مسائل رو یاد بگیرن و همچنین از مردا هم عاجزانه خواهش میکنم یک کم بیشتر به زنشون توجه کنن.
میل جنسی در خانمها هم خیلی بیشتر از اون که شما تصور میکنید وجود داره ... به خدا ریشه خیلی از فسادهای اخلاقی همین ارضا نشدن در محیط خانواده  است ... .
یک کم تامل کنیم....ببخشید سرتون رو درد آوردم ولی باور کنید در درجه اول به عنوان یک انسان و در درجه دوم به عنوان یک آدم احساس مسئولیت کردم که اون چیزی که داره روزمره اتفاق میفته رو گوشزد کنم....
یا علی
" مهشید "

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)