سلام
اولا خوشحالم که جایی رو واسه مطرح کردن سوالم پیدا کردم ، چون در حال حاضر امکان مراجعه کردن به پزشک رو ندارم ( میدونم شمام پزشک نیستید ولی شاید با راهنمایی و صحبت های شما حالم یکم خوب شه) خب بریم سراغ سوالم :

دو تا اتفاق برام افتاده که نمیدونم به خاطر اونا بکارتمو از دست دادم یا نه ؟

اتفاق اول: وقتی 6 سالم بود تصادف کردم طوری که پرت شدم شنیده بودم بعضی تصادفات باعث از دست دادن بکارت میشه خب اون موقع خیلی کوچک بودم یادم نمیاد از اون قسمت هم خون دیدم یا نه انقد جاهای دیگه ام درد داشتم که اگه اون قسمتم درد داشتم توش گم بود .

اتفاق دوم: وقتی که 11 یا 12 سالم بود سوار دوچرخه ای شدم که برام بزرگ بود و پام به زمین نمیرسید یه لحظه کنترل دوچرخه رو از دست دادم و خوردم به یه درخت طوری که ( معذرت میخوام ) فقط اون قسمتم خیییلی درد گرفت ( ساییده شد به دوچرخه ) ولی خونی ندیدم .

حالا شما بفرمایید بگین با توجه به این دو اتفاق ممکنه بکارت نداشته باشم؟ من اون زمانی که این اتفاق برام افتاد اصلا نمیدونستم بکارت چیه ، خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید میترسم منی که حتی روم نمیشه تو چشای پسر غریبه نگاه کنم در آینده بهم انگ فاحشه یا هرزه بزنن ...

واقعا متاسفم که توی جامعه ای زندگی میکنیم که پاکی دخترو به بکارت داشتن یا نداشتنش میدونن و دخترایی رو که بکارتشونو به خاطر یه حادثه که با خواست و اراده خودشون نبوده و ناخواسته بوده رو با کسایی که با رابطه و خودارضایی از دست میدن برابر و ناپاک میدونن ...

نمیدونم شاید من زیادی حساس شدم امیدوارم عدل خدا باعث شه که اینطور نشه.


پیشنهاد :

فشار آب میتونه باعث پارگی پرده بشه یا نه؟

آیا پودر موبر به پرده بکارت آسیب میزنه ؟

اطلاعاتی در مورد پارگی جزئی بکارت برای دختران

پاره شدن پرده بکارت با دوچرخه سواری

مخلوط زردچوبه و آب لیمو به پرده بکارت آسیب می زنه؟

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

عواملی که باعث پاره شدن پرده بکارت می شوند

یه پیغام مهم برای همه دخترهایی که از پرده بکارتشون نگرانن

آیا برداشتن جسم سنگین به بکارت آسیب می زنه ؟

پرده بکارت و کار با دستگاه های بدنسازی

اگه پرده بکارت دختری پاره بشه بازم درست میشه؟

پرده بکارت خود به خود ترمیم میشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)