سلام
من 27 سالمه و مجرد ، از نظر ظاهر و اوضاع مالی شرایط خوبی دارم اتفاقی با این سایت اشنا شدم .
مشکل من اینه که خانوادم اصرار به ازدواج من دارن ولی اول اینکه به نظر من ازدواج من الان زوده بعد هم اینکه من خیلی سخت گیرم حس میکنم زیادی سخت میگیرم ولی واقعا نمیدونم چرا ؟
مثلا از نظر من طرف باید خیلی پرفکت باشه که بهش تمایل داشته باشم حتما سفید باشه و لاغر و . در کل کامل باشه ، راستش من قبلا دوست دختر داشتم (دروغ چرا) شاید به خاطر همین باشه که با توجه به شناختی که از اون دخترا داشتم انقد سخت گیرم ولی به هر حال زیادی کمال گرام .
واضحه که همه نمیتونن بازیگر یا مدل هالیوودی باشن ولی دست خودم نیس واقعا زیادی ایده ال گرا شدم که به نظر میاد پیدا کردن کیس مورد نظر سخت شده. راه حل شما چیه به نظر شما میشه مورد مناسب استانداردهامو پیدا کنم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)