سلام خسته نباشید

تو رو خدا بهم بگید باید چیکار کنم دیگه درمونده و افسرده شدم . من 2 ساله که ازدواج کردم . با عشق ازدواج کردیم ولی از روزی که نامزد شدیم دیگه از عشق و دوست داشتن خبری نیست .

حالا هم که ازدواج کردیم روز به روز این وضعیت داره بدتر میشه اون تا 11 شب کار میکنه وقتی خونه میاد یا میخوابه یا تلوزیون نگاه میکنه و طوری رفتار میکنه که انگار من اصلا توی خونه وجود ندارم باهاش حرف میزنم ولی جواب نمیده و منو عصبی میکنه یا اصلا جواب نمیده یا اونقد اروم جواب مبده که نمیشنوم یا با سرش جواب میده .

بارها بهش گفتم که منو نادیده نگیر باید بزور بغلش کنم به زور بگم بهم بگو دوست دارم به زور بگم منو بیرون ببر یا چیزهای دگه احساس میکنم اصلا منو دوستم نداره با اینکه زیبا و جذابم ولی اونقدر نادیده گرفته شدم که اعتماد به نفسم از بین رفته .

هیچوقت از من دلجویی نمیکنه برای درست کردن رفتارش هیچ تلاشی نمیکنه برعکس اونم میگه مشکل از منه که زندگیمون اینطوریه میگه من از این زندگی قانع نیستم همین که تا شب کار میکنم بخاطر توئه ولی من از جنبه مالی زندگیمون هم راضی نیستم تا نگم بهم پول نمیده .

وقتی هم که میده یاید جواب بدم پولو چکار کردم و کجا خرج کردم من 20 سالمه و الانم نیاز دارم تو جامعه باشم  ولی میگه لازم نکرده بری بیرون و کلاس های اموزشی خیاطی و فلان.

تنها هیچ جا نمیتونم برم همیشه باید یا خودش منو ببره یا برادرم یا پدرم. درس و دانشگاه هم که نذاشت بخونم اونقد تنها توی خونه موندم منزوی شدم بخدا من خیلی بهش محبت میکنم با اینکه توی دعواها مقصر اونه ولی بازم من پیش قدم میشم و اشتی میکنم اگه یه روز کامل توی خونه گریه کنم یک بار نمیگه که چرا که گریه میکنی ؟

وقتی مریض میشم بابام منو به دکتر میرسونه وقتی بیرون برای گردش میریم هیچوقت منو تنها نمیبره که دوتایی باشیم حتما باید خانوادشم بیان اونا هم منو دوست ندارن فکر میکنن من پسرشونو بدبخت کردم و به پسرشون نمیام اما هم از لحاظ ظاهری هم از لحاظ فرهنگ خانوادگی ما خیلی جلوتریم نمیدونم دگه چیکار کنم میخوام چند مدتی ازش دور باشم ولی امکان نداره دیگه خسته شدم 20 سال دارم ولی اکثر موهام سفید شده غصه منو پیر کرده .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)