سلام

واقعا نمیدانم چه ورزشی مناسب شخص لاغره ؟ هر ورزشی که میخوای بری افراد چاق  میتونند برن دست رو هر چی بذاری باعث لاغری میشه ایروبیک میخوای بری که افراد اضافه وزن دارند میرند ،  بدنسازیم من هیکلم ظریفه دوست ندارم ظرافتم را از دست بدم ، پیلاتسم که لاغر میکنه تو اینترنت بری همه چکار کنیم لاغر شیم تو هر وبلاکی میبینی حرف کسی که چاقه میخواهد لاغر کنه اما کسی پیدا نمیشه بپرسه اونی که لاغره باید چکار کنه ؟

توی وبلاک ها خسته شدم از بس گشتم اما یکی برای شخص لاغر پیشنهادی نداره بابا یک ورزشم پیدا نمیشه کسی که لاغر بره و کاهش وزن نداشته باشه ؟

منم اضطراب دارم. دنبال ورزش هستم اما همه جا درباره لاغر شدن میپرسند واقعا خسته شدم همه راهکارها برای افرادیه که اضافه وزن دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه)