سلام

من دختری 24 ساله هستم. یک سال و نیمه که ازدواج کردم. آدم آرومی هستم. وقتی با شوهرم بحثمون میشه من سعی میکنم وقتی از دستم عصبانیه چیزی نگم تا وقتی آروم شد باهاش حرف بزنم.

ولی شوهرم عصبانیتش همون وقته و هرچی ام که تو دلش هست و عصبانیه خیلی راحت میگه حتی گاهی وقتا با داد و بیداد. ولی وقتی آروم میشه و میخوام باهاش حرف بزنم میگه چرا بحثی که تموم شده رو کش میدی و حرفایی که زده مث کینه میشه تو دلم.

بعدشم وقتی میفهمه زیاده روی کرده و باید آروم تر میبوده معذرت خواهی نمیکنه ولی رفتارشو ابراز علاقه هاش مث قبل میشه. هم نمیتونم فراموش کنم چی گفته هم نمیدونم جواب ابراز علاقشو چی بدم. اگه ام در جواب ابراز علاقه هاش کم محلیش کنم سرد میشه باهام و اونم کم محلی میکنه و اینطوری ادامه دادن برام عذاب اوره.

 چیکار کنم؟ من دارم اشتباه میکنم که حرفمو همون وقت نمیزنم؟

ممنون

داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)