من همون پسری هستم، که در مورد سایت های صیغه سوال کرد، با توجه به جمع بندی نظرات دوستان بخصوص اون نظری که که فرمودند حداقل 15 بار در ماه نیاز هست، با توجه به شناختی که من دارم، حتما در همین حدودا و بیشتر هست، به این نتیجه رسیدم، بی خیال بشم!!!! چون حرف این خانوم منطقی بود،

بنده، 1 ماه دیگه 29 سالم میشه، اما با همه این تفاسیر، مطمئمنم که شرایط ازدواج دائم وجود نداره برای بنده، بعلاوه، خوب از اونجا هم که بنا به توصیه و تفاسیر تغذیه جدید، بخاطر برخی شرایط از 2 ماه پیش به این طرف هم اصلا غذا با طبع سرد نمیخورم!!!! این مسئله دیگه بشدت در من تشدید هم شده!!!!

من مطمئمنم که اگر بتونم، میل جنسی رو کنترل کنم، دیگه براحتی با تنهایی کنار میام، چون اصولا بخوبی با رفقای پسرم کنار میام، و مشکلی نیست، خیلی بهتر از دخترا حرف هم دیگه رو میفهمیم!!!

اصولا خیلی نمیدونم دخترا تو چه دنیایی زندگی میکنند!!!!

بنابراین به این نتیجه رسیدم، این بار این جوری سوال کنم، یا کسی یا شخصی دارو شیمیایی یا گیاهی اختصاصا برای کاهش میل جنسی سراغ داره، که اثرات جانبی کمی هم داره 

من یک مقدار جستجو کردم، داروهای اعتیادآور اعصاب، یا هورمون ها نه

البته سداب روزی یک قاشق چایخوری پیدا کردم (البته گفته بودند سمی هست)

و عناب

نمی دونم خواستم در این مورد سوالی بپرسم، اگر کسی بتونه دارویی با عوارض کم معرفی کنه که بنده بشدت سرد بشه، کمک بزرگی به آینده و پیشرفت بنده کرده، بسیار هم متشکر....


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه)