سلام

انسانی  حسود و نا امید از زندگی هستم

پسرم، 16 سالمه و فکر میکنم نمیتونم کنکور رو خوب بدم ، نمیتونم در آینده کار پیدا کنم، نمیتونم ازدواج کنم . مشکل چهره، اندام، خانواده، مالی، ابرو و اخلاقی و ... ندارم . اما یه مشکلی هست منو به شدت نا امید کرده . اعتماد به نفسم به حدی کم شده که راه میرم فقط به زمین نگاه میکنم و اون ببخشید خود ارضایی هست . ایا الان برای شروع دیره؟

ایا میتونم دوباره به زندگی برگردم؟

بعد اینکه همش میگم نمیونم،نمیشه،الان هم که تابستونه شدم مرده متحرک . چیکار کنم؟ بخدا حوصله تفکر هم ندارم .

لطف میکنید تایید کنید

بخدا به کمک محتاجم


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)