سلام

از اعضای مهربون وبلاگ ممنونم که همه سعی میکنن بهم کمک کنند.

مشکلات بعضی از اعضا یکی از مشکلای منم بود. اما یه مشکل دیگه ای که دارم. امیدوارم کسی باشه که بتونه بهم کمک کنه.

من دختری 23 ساله هستم. یک سال و نیم هست که ازدواج کردم. شوهرم ایران نیست و منتظر جواب اقامتم توی یه کشور دیگه هستیم .

توی این مدت شوهرم چند بار اومده ایران و برگشته ولی الان از هم دوریم. اعتماد به نفس بالایی ندارم. شوهرم خیلی باهام مهربونه. خیلی همدیگه رو دوست داریم. همه ی خوبیامو میبینه. مهربونیام زیادیه. ضررشو خودم میبینم. ازم تشکر میکنه که صبوری میکنم و انتظار میکشمو غرغر نمیکنم.

یه رفتارای اشتباهی هم اون داشته که بعد از اینکه حل شد بخشیدم و بحثش و کش ندادم. ولی همون قدرم که خوبیام و میبینه یه بدی هایی هم دارم ( مثلا آدم ساده و زودباوری هستم ) که گاهی اوقات فکر میکنه از پس زندگی خارج از کشور برنمیام.

دوست ندارم طوری رفتار کنم که ازم نا امید بشه ولی طوری بزرگ شدم که همیشه تنها بودم. حتی آدم افسرده ای بودم. پیش روانشناس رفتم. سعی کردم خودم به خودم کمک کنم و بهتر بشم.

با کمک خودم و محبتای شوهرم الان خیلی بهتر شدم. اجتماعی نیستم. حافظم ضعیفه. کم حرفم ولی از روی سادگیم یه وقتی یه حرفی میزنم که نباید بزنم.

میدونم از دست این سادگی هام حرصش میگیره. وقتی بتونم برم پیشش و زیر یه سقف زندگی کنیم همه ی سعیم رو میکنم که براش بهترین باشم ولی الان که از هم دوریم هیچ کاری نمیتونم بکنم.

الان دیگه حس میکنم نگرش خوبی که اون اول نسبت بهم داشت و نداره. چیکار کنم؟ تو رو خدا کمکم کنید. ما از طریق تماس های تصویری با هم در ارتباطیم. نمیخوام از هم دور بشیم. چیکار کنم؟


مرتبط :

در جمع های دوستانه، از چی حرف بزنیم که غیبت نشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

موقع حرف زدن با دیگران، حرف کم میارم

دلم میخواد همه جا حرف برای گفتن داشته باشم

مراقب حرفها و گفته هایمان باشیم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

چطوری به خاطر کم حرفیم مغرور به نظر نرسم؟!

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

مواظب حرف ها و رفتارهامون باشیم

اصلا بلد نیستم خوب حرف بزنم

قبل از هر چیزی اول یاد بگیریم چطور باید حرف بزنیم!

حرف های دیگران خیلی واسم مهم شده

عاقل اول فکر می کند سپس حرف می زند

تصمیم گرفتم دیگه زیاد حرف نزنم

حرف بقیه نسبت به من و رفتارم برام خیلی مهمه

بعضی حرف ها رو هر جایی نزنید

دل شیر ندارم که حرفم را رک بگویم

هر حرفی باید در موقعیت خودش زده بشه

می خوام قوی بشم طوری که در مقابل حرف دیگران خودم رو نبازم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)