سلام

من حدودا دو ماهه نامزد کردم .

نامزدم پسر خیلی خوبیه و ازش بدم نمیاد و به خاطر خصوصیات خوبی که داشت بهش جواب مثبت دادم و پشیمونم نیستم . تازگیا متوجه شدم همسرم مغروره ... خودشم یه بار گفت... ولی خب خیلی مهربون باهام برخورد میکنه ولی مغروره ...حالا میترسم .

چون خودمم یه مقدار مغرورم میترسم اگه یه موقع در اینده دعوامون شد نیومد من تکشی چکار کنم!
یا در اینده نازمو نکشید...

میخواستم از پسرا بپرسم من مقابلش چجوری برخورد کنم که برای من مغرور نباشه... البته تا الان نبوده ولی دوس دارم جلوی من متواضع باشه... یعنی من مقابلش مغرور تر باشم یا متواضع تر؟

مثلا یه بار شد سه روز بهم زنگ نزد قبلش بحثم شده بود باهاش تا خودم بهش پیام ندادم پیام نداد... بهش ولی گفتم دفعه اخرت باشه گفت باشه... میترسم تکرار شه

و اینکه یه بار به من گفت خیلی غیرتیم! ولی بروی خودم نمیارم! گفتم بده و اینا گفت میدونم سعی کردم کمش کنم ولی نشده . گفتم چجوری و اینا گفت تو برخورد با مردای دیگه حساسم . حالا این ترسم افتاده به جونم .

من رشتم جز رشته های پزشکی و پیرا پزشکیه در اینده محیط کارم مختلطه نمیدونم چکار کنم ؟ یا چجوری بفهمم حد غیرتش چه مقداره ؟

اینطوریم هستم که اگه یکی بهم گیر بده بهم میریزم و سعی میکنم درست برخورد کنم که نیاز نباشه ولی اگه گاهی سهل انگاریم تذکر به همراه داشته باشه از ادم متذکرش متنفر میشم .

البته بهش گفتم غیرتتو کم کن و بده و اینا!

میترسم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)