سلام و وقت بخیر

عرض شود که من یه پسر مجرد زیر 23 سال هستم و تا حالا هم شرایط ازدواج رو نداشتم ولی از الآن به بعد دارم براش برنامه ریزی می کنم که از نظر مالی و سایر جنبه ها هم کم نیارم. همیشه به هیکل و اندام خوب و سلامتی اهمیت دادم و میدم. در تغذیه و خیلی چیزا رعایت می کنم، اما ورزش کردن متأُسفانه به دلیل مشغله های زندگیم، همیشه قطع و وصل شده. اما به هر حال این موضوع رو باید حلّش کرد چون خیلی مهمه. به همین خاطر دوست دارم با کسی ازدواج کنم که حداقل به اندازه خودم، واقعاً به سلامتی اهمیت بده، و ترجیحاً اهل ورزش باشه که انگیزه ی من هم برای همراهی باهاش در فعالیت های فیزیکی بیشتر بشه!

اما موضوعی که فکر من رو مشغول کرده، اینه که خانم ها و آقایون به طور کلی چقدر در رابطه با هیکل همسر، حس تنوع طلبی دارن؟

خود من واقعاً همه جور هیکلی رو دوست دارم، به جز چاق مفرط! ولی در عین حال سلامت جسمی طرف برای طولانی مدت هم مهم هست برام، چرا که باید جوری باشه که زن و شوهر سال های سال بتونن به سلامتی و خوشی با هم زندگی کنن. شاید هم همین دلیل باعث شده به طور ناخودآگاه، دختران ورزشکار رو با هر قد و هیکلی ترجیح بدم به دختران کم تحرک و بی تحرک.

خودم لاغر اندام هستم با قد 173 سانتی متر. ولی هم دختر درشت هیکل و قد بلندتر از خودم می پسندم هم قد کوتاه تر. هر چند البته نباید فراموش کنیم عشق و محبت و اخلاق در زندگی حرف اول رو میزنه، اما خواسته ها و فانتزی های جنسی رو هم نباید دست کم گرفت بلکه باید همه خواسته ها رو به خوبی و از راه درست ارضا کرد.

کشتی گرفتن تفریحی با همسر از نظر من یه چیز تفریحی هست، که البته زیاد شنیدم که گاهی همسران به شوخی با هم کشتی می گیرن و زور آزمایی می کنن ببینن کی قوی تره! به نظرم هم غالب و مغلوب شدن بر همسر، هر دوش حس جالبی به آدم میده! هر چند اگه زن از مرد قوی تر باشه، ممکنه به طور غریزی احساس کنه که این مرد توان لازم برای حمایت از اون رو نداره و یا مرد احساس ضعف کنه، که این از نظر علمی و تکاملی هم منطقی هست، منتها از طرف دیگه در سبک زندگی امروز ما، الویت ها و تعریف امنیت و ...، همه و همه عوض شده.

من شخصاً به این موضوع علاقمند هستم به خاطر جنبه ی تفریحی اون. تصور اینکه از یک زن قوی تر باشم، حس قدرتمند بودن بهم میده. تصور اینکه یه زن از نظر فیزیکی از من قوی تر باشه هم برام خیلی هیجان انگیزه. البته این رو هم بگم که اصلاً علاقه ای به تحقیر شدن و یا روابط برده/اربابی ندارم. بلکه یه جورایی دوست دارم زن هم قوی و قدرتمند باشه و هم در عین حال مهربون. این یه حالت ایده آل محسوب میشه از نظر من.

خلاصه با توجه به این توضیحات، چند سؤال می پرسم و دوست دارم نظرات بقیه رو بدونم و امیدوارم برای بقیه هم مفید باشه:

1. آیا یک زن اگه قوی تر و هیکلی تر از شوهرش باشه، حتی اگه عشق و تفاهم و منطق و شعور کافی در زندگیشون وجود داشته باشه، باز هم ممکنه در آینده باعث بشه زن به شوهر حس خوبی نداشته باشه و یا مثلاً زورگو بشه و شوهر رو کتک بزنه؟! ( مثل مواردی که قبلاً در همین وبلاگ نوشته بودن که شوهر از زن کتک خورده...)

2. آیا رابطه ای بین هیکل و احساس متکبر زورگو بودن وجود داره اصولاً؟ اگه تحقیقی در این زمینه انجام شده ( از نظر روانشناسی و غیره ) ممنون میشم لینکش رو بذارید همه بدونیم.

3. آیا کسی در اینجا تجربه کشتی گرفتن و زورآزمایی با نامزد یا همسر رو داشته؟! چه احساسی به طرفین دست داده؟ آیا این موضوع در همه باعث ایجاد هیجان و بر انگیختگی جنسی میشه؟ اگه مایلین از تجربه خودتون بنویسین.

4. آیا این حس موقتی و برای یک دوره هست یا همیشگیه؟ به عبارت دیگه، آیا حس تنوع طلبی از نظر هیکل ممکنه یه جایی تموم شه یا تا آخر عمر با آدم می مونه (با فرض اینکه همه خانومایی که در زندگی می بینیم از خوشگلی کم و کسری نداشته باشن که بخوایم اونا رو با هم مقایسه کنیم)؟

5. به نظرتون من اگه بخوام ازدواج کنم با یه دختری که از قبل شرایط و اخلاق و همه چیزش رو بررسی کرده باشم و بعد در مرحله بعد درباره مسائل و انتظارات جنسی و غیره بخوایم با هم صحبت کنیم، چه طور می تونم این موضوع رو بهش بگم که بهش بر نخوره؟ چون با وجود این حس تنوع طلبی، اگه عشقم و نیمه گمشده ام رو پیدا کنم و بخوام باهاش زندگی کنم، نمیخوام که این موضوع روی رابطمون تأثیر منفی بذاره یا خدای ناکرده منجر به خیانت بشه.

ضمناً یه خورده از خودم هم بخوام بگم، من قبلاً در کودکی و نوجوانی منزوی بودم و یه سری از فانتزی های جنسی من از همون موقع شروع شد، ولی بعدها یواش یواش خودم رو تغییر دادم و محیطم رو عوض کردم، و الآن اجتماعی هستم و از نظر دیگران، شخص بسیار موفقی محسوب میشم (هر چند از نظر خودم، هر چند نسبتاً راضی هستم اما هنوز راه درازی در پیش دارم).

و همیشه هم آدم خیلی کنجکاوی بودم و هستم و در کل روحیه ی ماجراجویی دارم :)


مرتبط:

از زنم کتک میخورم

به خانم های قوی جثه ، حس خاصی دارم

از اینکه یه مرد قوی هیکل بشه بازیچه دستم احساس پیروزی میکنم

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

آیا با دختری که از خودم قوی تره خوشبخت میشم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)