سلام
من بیست و دو سال سن دارم تقریبا یک سالی میشه که عاشق یه دختر شدم که یکی از همسایه هامونه و با هاش در ارتباطم از نظر مالی به خانواده و پدرم وابسته ام .
دختری که من عاشقشم دختر خوبیه از هر لحاظ به خودم ثابت شده مشکلی که هست اینه که قبلا یه بار عقد کرده و یه ماهی عقد یه نفر بوده که به خاطر یه سری مشکلات  جدا شدن این موضوع از نظر من هیچ ایرادی نداره و واسه من حل شدست چون به نظرم واسه هر کسی ممکن پیش بیاد حتی خواهر خودم ولی وقتی موضوع رو به خانوادم گفتم سخت مخالفت کردن حرفای ناجوری بهم زدن زیر بار نمیرن نمیدونم چرا .
الان این دختر چند وقته خواستگار داره ما به هم فوق العاده وابسته ایم پیدا شدن خواستگار واسه یک دختر با این شرایط یه کم سخت تره همین موضوع داره منو اذیت میکنه از طرفی میدونم خانوادم به این راحتیا راضی نمیشن اگر هم که بشن ممکن خیلی زمان ببره از طرفی هم نمیخوام این دختر به خاطر من خواستگارشو رد کنه و منتظر من بمونه از اون طرف من نتونم خانوادمو راضی کنم.
واقعا توی فشارم نمیتونم ازش راحت بگذرم . اون حاضره به خاطر من خواستگاراشو همه رو رد کنه ولی خانوادش به اون دارن فشار میارن ولی اون حاضره به خاطر من تحمل کنه باز . اما من گیر کردم تو خودم که اگه نتونم راضی کنم خانوادمو چی میشه ؟
به خدا خیلی دوسش دارم به خاطر همینه میگم باید منو فراموش کنه به خواستگارش فکر کنه ولی دارم اتش میگیرم . نمیخوام از دستش بدم تو رو خدا راهنمایی کنید که چیکار باید کنم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)