سلام خدمت همه ی دوستان عزیز

بدون مقدمه چینی میرم سر اصل مطلب و مشکلم رو باهاتون در میذارم

ممنون میشم که نظراتتون رو بدونم

من ۲۶ سالمه و مطلقه هستم به دلیل عدم‌ تفاهم از همسرم جدا شدم و اصلا هم پشیمون نیستم
توی زندگی مشترکمون من تقریبا آدم سردی بودم شاید دلیل این سرد بودن مشکلات زیادی بود که با هم داشتیم .

الان حدود یکساله و نیمه که از هم‌ جدا شدیم . اوایل مشکل خاصی نداشتم ولی الان نیاز جنسی شدیدا بهم فشار آورده . باورش برای خودم خیلی سخته که من که اونقدر سرد بودم الان ...

شاید ازدواج مجدد راه حلی باشه که به ذهن هر کسی برسه ولی من واقعا هیچ علاقه ای به این ندارم که دوباره درگیر یه زندگی مشترک با همه ی مشکلاتش بشم وگرنه به خاطر چهره ی خوب و موقعیت عالی ای که دارم از همه لحاظ ، خواستگار تو این مدت زیاد داشتم ولی صد در صد جوابم منفی بوده .

حالا من موندم و یه نیازی که نمیدونم چطور تامینش کنم ! اصلا اصلا هم اهل خ . ا نیستم . واقعا نمیدونم باید چیکار کنم و اصلا هم نمیتونم این مشکلم رو با کسی در میون بذارم
ممنون میشم اگه نظری بود بشنوم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه)