سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان.
من 19 سالمه و یه چیزی برام سوال شده و ذهنمو درگیر کرده.از نظر شما اجتماعی بودن یعنی چی؟ آیا اجتماعی بودن با سنگین بودن و پاک بودن منافاتی داره؟ آدم باید چطوری رفتار کنه تا هم اجتماعی باشه هم سنگین و متین؟

راستش با نظراتی که تو این سایت خوندم احساس کردم منظور دوستان از پاک بودن اینه که یه دختر از سن 18 -19 سالگی بشبنه تو خونه و در رو از خودش ببنده. نهایتا دانشگاهم رفت طوری رفتار کنه که انگار اصلا وجود خارجی نداره. پس چی میگن که الان زنها به اندازه مردها در اجتماع حضور دارن؟ آیا مردهایی که خواهان همچین زنهایی هستن خودشونم تو اجتماع این طوری رفتار میکنن؟ رفتار اجتماعی برای زن ومرد چقدر فرق داره؟

یه سوال دیگه هم دارم.یه مدتیه من با آقایی در ارتباطم که ایشون بازاریابن و من خیلی اتفاقی باهاشون آشنا شدم و آشنایی ما بواسطه کارشون ادامه پیدا کرد تا اینکه یکم صمیمی تر شدیم البته با رعایت خط قرمزها.

من یه مدت که باهاشون از طریق فضای مجازی در ارتباط بودم هیچ بی ادبی ازشون ندیدم و متوجه شدم آدم معتقدی هستن تا حدودی.صحبتهای ما هم پیرامون کار و مسائل روزمره بود نه چیز دیگه.

در حد حرفایی که با دوستای هم جنس خودم میزنم. اما الان دو هفتس که سیم کارتمو عوض کردم. چون راستش عذاب وجدان داشتم که با مرد نامحرم حرف میزنم. بعضی وقتا با خودم توجیه میکنم که این جور رابطه ای مشکل نداره و بعد دوباره پشیمون میشم. سردرگمم. نمیدونم چطوری به خودم بفهمونم که رابطه با نامحرم گناهه در عین حال اجتماعی هم باشم؟ اینم بگم که رابطه منو ایشون یه دوستی کاملا معمولیه نه با قصد ازدواج و یا همکاری یا چیز دیگه

خواهش میکنم بدون قضاوت و تعصب منو راهنمایی کنید.


مرتبط :

چه فرقی بین دوست دختر و دوست اجتماعی هست؟

با همه دوست میشم اما اجازه نمیدم رابطه عاطفی ای شکل بگیره

دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم !

مثل دو تا دوست معمولی یا خواهر و برادر با هم حرف میزنیم

میشه پسری که با صد تا دختر رنگارنگ دوست بوده یه نفر قانع باشه؟

چرا دوست دختر یا دوست پسر ندارید ؟

چون دوست دختر ندارم حس می کنم بی عرضه ام

آیا پسر باغیرت ایرانی میپذیره که خانمش با چند پسر در ارتباط باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)