سلام برخانواده برتری های عزیز.

عباداتتون موردمقبول حق.عیدتون مبارک. ببخشید سوال من در مورد دیدن فیلم های پورن هست. من دختر ۱۹ ساله ای هستم. که متاسفانه همسرم عاشق دیدن فیلم های پورن هست. و یکی از بینندگان پر و پاقرص این برنامه هاست. راستش نمیدونم چه طوری با ایشون کنار بیام در صورتی که خود من اصلا علاقه ای به دیدن این فیلم ها ندارم . و سعی میکنم تا پاک زندگی کنم. با اینکه همسرم چندین بار توبه کرده تا این گناه رو نکنه ولی هنوز موفق نشده. و هیچ حس ندامت و پشیمانی تو چهره اش نیست .

و این منو بیشتر ناراحت میکنه. من واقعا حس سرخوردگی و دل سردی نسبت بهش دارم وقتی که تو ذهنش منو با اون زن هایی که در فیلم پورن ایفای نقش میکنند مقایسه میکنه.

و لازم به گفتنه دیگه مثل گذشته اون حس اعتماد و اطمینان رو نسبت بهش ندارم. میخوام بهش کمک کنم تا این اعتیاد کثیف تر از اعتیاد به مواد مخدر رو ترک کنه. و میخوام در نظرش جذاب و زیبا باشم و با اخلاق خوب. و فقط دیگه به من توجه کنه. و در ضمن اینم بگم من از اون دسته خانم هایی هستم که به سختی میتونم ابراز محبت به طرف مقابلم کنم.

خواهشا نکات  و راه حل های کلیدی رو بنویسید و بهم بگید تا چه کار کنم بتونم بهش ابراز علاقه و محبت کنم .

راستش دوستش دارم اما برام سخته به زبان بگم ( دوستت دارم ) یا ( عزیزم و ... ).و اینکه نگاه نکنه این نوع فیلم ها رو.

نهایت تشکر و قدردانی دارم از شما خواهران و برادران.

متشکرم.


مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم