سلام

خسته شدم از این وضع. من یه دخترم آره من یه دخترم با پوشش ساده مانتویی ولی کاملا با حجاب. واس چادر نپوشیدنم هم دلیل خودمو دارم ولی این چه وضعه زنای تو خیابونه... ؟

خدای من ساپورت تنگ قرمز جیغ چرا می پوشن؟؟ اینا زنن ؟ اگه اینا زنن من چیم؟ دیگه داره حالم از هر چی ایرانیه به هم میخوره. از دست همه شاکیم. مرد و زن نداره. این از مردای هییییززز که با وجود اینکه هیچیت معلوم نیس با چشماشون بلا نسبت کم مونده آدمو بخورن . اینم از زن ها که واقعا نمی فهمم هدفشون از این کار چیه؟!

حداقل خواهر من اگه هدفت اینه که هوا بخوری یه چیزی بپوش راحت باشی! ساپورت تنگ خفه ات نمیکنه؟؟!! منی که اصولا تو رفت و آمدام تنهام هی باید با وجود حجابم نگاه مردای مزخرف رو تحمل کنم ( صد رحمت به غیرت مردای قدیم ) .

خداااا من میخوام تو خیابون هیشکی نگاهمم نکنه نمی فهمم واقعا جلب توجه یه عده ... رو دوس دارن؟!! باور کنین هر دفعه که میرم بیرون حرصم میگیره هی به خودم میگم حرص نخور به تو چه منو که تو گور اونا نمیذارن ولی بازم حرصم میگیره! یا اون زنایی که ببخشیدا از شب زفافشونم بیشتر آرایش میکنن!

من سنم نسبت به خیلیاتون کمه نمیتونم برم چیزی بگم تنهام میترسم ولی تو رو خدا شماها یه کاری بکنین! امر ب معروف و نهی از منکر کجا رفته؟ ما داریم به کجا میریم؟ والله آدم تو خیابونای غربیا بیشتر از اینجا آرامش داره. اونجا زن و مرد تو خیابون بلا نسبت شما خودشونو عرضه نمیکنن!

میدونیم که قوم بنی اسراییل مورد لعن پیامبران واقع شدند. حدیثی از امام صادق هست که می فرمایند:
گروهی از اینان هرگز در کارهای گناه مشارکت نداشتند.اما وقتی به گناهکاران میرسیدند به روی آنها می خندیدند و با آنان مانوس میشدند.

اینطور پیش بریم یه عذاب فجیعی بر ما نازل میشه. الان نگاه کنین داعش دور تا دورمونو تقریبا گرفته و حتی غربیا با این همه ادعا هم نتونستن جلوی بمب گذاریشونو بگیرن اون وقت شکر خدا ما اینجا امنیت داریم.
به خدا من منتظر نمیمونم بخاطر گناه بقیه منم دچار عذاب بشم. به محض اینکه بتونم میرم از اینجا. هر جای دیگه دنیا که شده باشه... هر جا ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)