سلام عزیزان، عید بزرگ فطر رو تبریک میگم، امیدوارم که زندگی پر از خدایی داشته باشید...

یه سوال داشتم خدمتتون،

بیست و پنج سالمه، پنج ساله که از همسرم جدا شدم...

الان تصمیم دارم دوباره ازدواج کنم، یه خواستگاری دارم ایشون سه ساله پیگیرن اما بنده به دلایلی به ایشون جواب مثبت ندادم، اما الان حس میکنم شاید دارم اشتباه میکنم میخوام بیشتر فکر کنم و در حال حاضر چند تا ترس دارم خانوما و آقایون میشه راهنماییم کنید لطفا....

از همسرم بابت روابط نامشروع ایشون و مقید نبودن به حلال و حرام و ... جدا شدم، ببخشید که رک میگم من و همسر سابقم روابط جنسی خیلی خوبی داشتیم، من فوق العاده ایشونو دوست داشتم و چون کم سن بودم وابستشون بودم و تحمل میکردم همه مشکلات اخلاقی رو اما دیگه این اواخر کارهایی ازشون سر زد که قابل چشم پوشی اصلا نبود به هر حال منجر به نفرت شدید من از ایشون شد...

حالا ایشون زن گرفته، همه میگن زنش ایشونو گرفته تو مشتش، یعنی مطیع ایشونه، تو همین وبلاگ دیدم میگن محبت و روابط جنسی میتونه مرد رو جذب زندگیش کنه من همه اینارو برای ایشون داشتم اما نمیدونم چرا نشد که تغییر کنه و دست از کاراش برداره؛

حالا که خودمم قصد ازدواح مجدد دارم این فکر مثل خوره داره روحمو میخوره، من ادم با محبتی ام، با روابط جنسی هم مشکلی ندارم اصلا و مطیع همسرم هستم، اما وحشتناک میترسم، میترسم که بازم نتونم همسرمو نگه دارم...

آخه یعنی چی شوهرو تو مُشتت نگه داری؟ من چی کار باید بکنم؟ مگه اون خانوم چجوریه؟ ( البته اون خانوم یه شیش سالی از من بزرگترن )

اون آقایی که سه ساله خواستگارمه مجرده، خیلی عاشقه بی اغراق اما ایشونم مهارت کلامی و رفتاری چندانی نداره و اینم باعث آزار منه، چندین جلسه باهاشون صخبت داشتم، هم منزل، هم بیرون و اینو فهمیدم که خیلی نمیتونه منو جذب کنه با اینکه ظاهر خیلی خوبی داره، پاک و درس خونده و کاریه ...

میترسم فردا روزی نتونم ایشونم نگه دارم، نتونم مثل اون خانوم همسرمو نگه دارم، دارم دیوونه میشم، میخوام همه صورت مساله هارو پاک کنم اصلا اما دلم واسه پدر مادرم که نگران آیندمن میسوزه ، نمیدونم باید چی کنم، چجوری باشم...

بهم یاد بدید، راهنماییم کنید، بتونم همسرمو برای همیشه عاشق نگه دارم، با اینکه من تجربه ازدواح دارم و ایشون نداره بتونم اون سیاستی که باید و داشته باشم...

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)