دوستان سلام

دختری هستم 27 ساله و اعتقاد دارم ادم تو هر سنی که باشه میتونه ازدواج موفقی داشته باشه و امید هم دارم ازدواج موفقی خواهم داشت موردی که میخوام بگم و لازم دوسنتم بگم اینه که متاسفانه و باز هم متاسفانه روابط زن و شوهر ها اونقدر باز شده حیا و حرمت همه چی از بین رفته .

چند وقت پیش عروسی دعوت بودیم بنظرم خیلی زشت بود عروس و داماد حرکاتی جلو مهمونا کردن واقعا من همش سرم پائین بود ببینید حسادت نیست ولی غریزه ی جنسی هر ادمی کار میکنه و اون بنده خدایی که مجرد هست بعدش چه زجری میکشه هیچ کس نمیفهمه و چه بسا ممکن هست بدنبالش گناهی هم مرتکب بشه .

خانم ها و اقایونی که تازه ازدواج کردین شما بیشتر این حرکات رو می کنین حواستون باشه ممکنه ناخوداگاه باعث گناه فرد مجردی بشین . حواستون باشه خواهشا حیا و حرمت رو نگه دارین همین مسائل تو زندگی شخصیتون تاثیر گذار هست.

انتقاد از متاهلین

متاهل ها، توی جمع رعایت مجردها رو بکنید!

متاسفم واسه همه متاهلان و واسه خودم که مجردم

گرفتن دست همسر در خیابان، خوب یا بد ؟

گرفتن دست همسر در خیابان اشکال داره؟

انتقاد از رفتار زن و شوهرها در اماکن عمومی


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)