اول از همه سلام دارم
(عذر میخوام بابت صراحتم)
من 24 سالمه مجردم و یه ماهه که وقتی جنب میشم بعد از خشک شدن یه قسمتاییش نه همه جای لباسم مایل به صورتی روشن ! و قرمز میمونه اول فکر کردم از رنگ لباسه ولی الان میبینم نه از لباس نیست .
آقایون شما هم هم همینطوری هستید؟ من تا همین یه ماهه پیش اینطور نبودم . ( داخل پرانتز من حتی تو خواب هم برای جنب شدن به خاطر احساس گناه خیلی روم فشار بود و از خواب بیدار میشدم و اکثرا نمیذاشتم به خروج منی منتهی بشه که همین باعث یه سری دردها و کلافه شدنها میشد ولی یک ساله که با این رویه عادت کردم و دیگه مثله قبل نیستم ولی این مشکل برام یه ذره مشکوک میزنه )
و یه عادت بدی که دارم دمر خوابیدنه چون به سمت چپ عادت ندارم سمت راست هم که بخوابم بیدار نمیشم (چون گوش چپم نیمه میشنوه و همین باعث میشه که به راست بخوابم مثله این باشه که دوتا گوشم گرفتم ) به پشت هم که بخوابم بختکی میشم ( باتجربه بهش رسیدم ) مجبورم دمر بخوابم
اهل خودارضایی هم نیستم الانم عمرا برم دکتر چون میفرسته آزمایش و منم تن به این کارا نمیدم
ممنون از جوابتون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)