سلام
دختر هستم هنوز هم ازدواج نکردم مذهبی نیستم ولی به مسائل اخلاقی معتقدم و اصلا اهل دوستی با جنس مخالف نبودم و نیستم اینها رو گفتم که از حرفام برداشت اینکه بی بند و بارم نشه. راستش را بخواهید من چه چند سال قبل و چه الان که دیگه بزرگ شدم بد و خوب تشخیص میدم و حتی یه جاهایی افکارم کاملا تغییر کرده ولی درباره یک چیز نظرم ثابت مونده و گاهی حتی فکر میکنم که فکرم خیلی هم نادرست نیست و یه چیزی هست که تقریبا باید دخترها قبول کنند .
میدونید که خیانت همیشه بوده و الان هم هست حتی قدیم که حالا جامعه خیلی هم درگیر انحرافات اخلاقی نبود باز هم مردها مخفی هم بود کارشون رو میکردن الان که خب متاسفانه بیشتر و همراه با بی حیایی کامل صورت میگیره ولی من بعنوان یک دختر معتقدم که چیزی هست که نمیشه ماها اصلاحش کنیم و حتی توجه هم کردم که در بعضی از مردها هست .
حالا یکی آزاده میره غیر شرعی انجام میده یکی میره شرعی صیغه میکند البته هر دو برای زندگی مضره و نمیگم باید باهاش کنار اومد ولی این نوشته که البته حرف یک کاربر مرد هم هست درصدی از مردها بدون عاشق شدن و بدون هیچ علاقه ای به یه زن و فقط به صرف داشتن زیبایی میتونن باهش رابطه جنسی داشته باشن.

اگه دیدید طرف مقابل تون با یکی دیگه خوابیده حتما مطمئن نباشید که عاشقش شده. اگه مطمئن شدید فقط برای لذت جنسی بوده بیخیال شید من مدتهاست که به این نتیجه رسیدم و اگر روزی هم همسرم فقط برای لذت جنسی این کار رو کرده ولی عاشق نشده من بیخیال هستم چرا باید نسبت به اون خانمی که ابزار جنسی بوده و خودشو فروخته حسادت کنم . بعضی از مردها هم ذاتا تنوع طلبن و اونی که نتونسته خودش حفظ کند هم قابل ترحم هست و نباید سر به سرش گذاشت بنابراین این دو نفر که فقط به صرف بیماری جنسی همبستر شدن نباید حساسیت نشون داد .
بله دخترهای عزیز حساس نباشید بیخیال باشید کسی که برای زندگی شما خطرناک نیست خودتون رو به خاطرش اذیت نکنید عشق به زن دیگر یک خطر بزرگ هست که اصلا ربطی هم به همبستری ندارد باید به عشق حسادت کرد زمانیکه دیگه همسرتون عاشق زن دیگری شده اون یک خیانت هست و باید تا جایی که ممکن هست جدا شد .
اینها رو بعنوان یک دختر نگفتم که کار زشت اون دسته از مردا رو توجیه کنم ولی گاهی یک حقیقت هایی هست که باید قبول کرد و عمر ما هم با ارزش تر از اینست که بخوایم به خاطر فرار از این واقعیتها هدرش بدیم در کامنت چند روز قبل شخصی سوال کرده که چه چیزهایی باعث خیانت مردها میشه و باید گفت که گاهی اصلا بدون دلیل منطقی باعث خیانت میشه دیدم که میگم .
گاهی زن همه چی تمام هست حتی علاقه هم بین شان وجود داره ولی مردها از روی تنوع طلبی که مصداقش همینه که یکی از دوستان سایت گفته گروهی از مردان خیانت میکنن چون تو فکرشون تو روحشون تو ذاتشون تو دینشون تو بهشتشون تک همسری و وفاداری تعریف نشده .
تا روزی که فقط شما تنها عشق همسرتون هستید نگران چیزی نباشید همبستری زودگذر جای عشق و علاقه رو نمیگیره اگر مردی با همبستری عاشق یکی شد عشقی که میخواد به خاطر همبستری و به خاطر مسائل جنسی باشه همون بهتر که تموم بشه .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)