سلام

خیلیا تا الأن اومدن دنیا و خیلیا تو این ماه کوله بارشونو جمع کردن و سفر کردن و خیلیامونم گلچین شدیم برای سفر سال بعد...!

یکماه گذشت،یکماهی که اولش میگفتیم اوه کو تا یکماه بگذره، و الأن که به آخرش رسیدیم میگیم چقدر حیف که گذشت! فکر کنم خدا هم سر از کار ما در نیاورده بالاخره بدرقمون کنه یا نگه امون داره !!😊😊

تنها مهمونی توی عمرمه که صاحب خونشو نمی بینم ولی استقبال و بدرقشو خوب درک می کنم! هی همسفر، همراه من تو کره خاکی لحظات آخره ها، کو تا سال بعد !!!

بهت خوش گذشت؟ چی جمع کردی و چی ها رو گذاشتی زمین و ترک کردی؟ عیدت مبارک باشه ! امروز تا لنگ ظهر خوابیدی یا صبح زود رفتی برای نماز ؟

نمازه عید فطر بنظرت چیزی کم نداره؟

مثلا یه آقای سبز پوش و خوش چهره که سالهاست نماز عید فطرشو میخونه ولی من و تو نمیبینیم...

بیاد من و تو ، آره من و توی ساده و معمولی .... پشت سرش بهش اقتدا کنیم!! شنیدی میگن صداش فوق العاده زیباست، از یوسف زلیخا هم زیباتره ...... 

و چه زیـبـاست دعای اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکبْرِیاءِ وَ الْعَظِمَة

بـا صـدای دلنشــیـن امام گلمون حضرت مهدی عج

بنظرت میشه امسال سال آخر غیبت ایشون باشه؟

من و تو .... تا سال دیگه گلچین ایشون باشیم و نماز و به امامت حضرت مهدی عج بخونیم؟

 ೋღ❤ღೋ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)