سلام دوستان
من یه دخترم و سال اول مهندسی هستم. دانشکدمون از لحاظ جمعیت پسر و دختر ۱۰ به ۱ هست. تو این  یکسال حواسم به رفتارام بوده، اما نمیدونم این حس تو وجود شما بوده یا نه، دلم نمیخواد شخصیت دم دستی باشم، نبودم و نیستم و نخواهم شد.

فقط کمک میخوام تا بهتر بشم.تو دانشگاه چه جوری رفتار کنم مغرور به نظر بیام،یه غرور مثبت هااا،کلا ادم مغروری نیستم....اخه میدونید  تو این دانشکده واسه حفظ موقعیت باید غرور داشته باشی.

خواهش میکنم بهم کمک کنید، بگید چه جور رفتار کنم. یا از نظر شما دختر مغرور چه جوری رفتار میکنه ،منظورم غرور مثبت که جذابیت دخترو به همراه داره...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)