من پدرم دهه چهلی هست تفکراتش هم با زمان بروز نشده فکر می کنه نوع تفکرش این هست که هر کسی که دانشگاه بره پولداره .یعنی این همه آدم های دانشگاه رفته بیکار رو نمی بینه. من می خواستم برم هنرستان فنی حرفه ای نگذاشت برم حالا هم اصرار می کنه باید پزشکی بخونم .

چرا من ۱۸ سالگی برم دانشگاه بعدش حدود ۷ سال عمومی بعدش حدود ۳ سال تخصصی بعدش دو سال سربازی یعنی من تازه ۳۲ سالگی وارد بازار کار میشم که اگر اون موقع این شغل اشباع نشده باشه.

من اصلا می خوام کنکور ندم برم سراغ شغل آزاد.(شغل آزاد که درآمد ش بیشتر از پزشک هاست)، جرأت این رو هم ندارم که رو حرفش حرف بزنم یعنی تو خونه ما کسی جرات نداره که رو حرفش حرف بزنه.

به سرم زده مخصوصا تست های کنکور رو مخصوصا اشتباه بزنم بعدش عم فوق ش چند سال هر روز کتک می خورم دیگه. هیچ وقت بهش بی احترامی نکردم ها امّا صبر هم حدی داره 

نمی دونم چرا هیچ وقت عبرت نمی گیره چند مدت پیش یکی از آشنا هامون این قدر سخت گیری کردند که بچه رتبه تک رقمی کنکور شد امّا ادامه نداد.

خیلی سخت گیر هست این قدر که گاهی وقت ها به خودکشی فکر می کنم. برای من که راهکار ها کارساز نیست فقط اگر کسی دید چنین بالایی سر بچه ش نیاره. 


پیشنهاد:

نا امید شدم، آیا پزشکی الان اشباع شده ؟

اگه رشته خوب قبول نشم ، آرزوهام کلا به فنا میره ؟

مزایا و معایب پزشکی برای یک خانم چیه ؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار

بازار کار رشته پزشکی در 10 سال آینده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رشته پزشکی (۱۹ مطلب مشابه)