سلام دوستان

من یه مشکلی دارم که خیلی نگرانم. اینکه وقتی نظرات رو میخونم که دختر و پسرهای مجرد میان از نیاز جنسیشون میگن بیتشر نگرانم میکنه.

من 30 سالمه تا قبل از 27 سالگی هیچ حس جنسی نداشتم تا اینکه سه سال به یه نفر علاقه مند شدم و اون موقع بود که این نیاز رو حس کردم . اونم تو مواقعی خاص مثلا دو هفته بعد از پریودم.

و بعد از فراموش کردن علاقه ام به اون شخص دوباره کاملا سرد شدم. منم دلم میخواد مثل خیلیا اون حس رو داشته باشم تا بتونم از همسر اینده ام لذت ببرم. خیلی نگرانم که نکنه این حس همیشگی باشه و نتونم پاسخگوی نیاز همسرم باشم یا اینکه خودم ارضا نشم. ایا واقعا من مشکل دارم؟

و این مشکلم قابل حل هست؟ کسی از شما اینجوری بوده که با ازدواج تغییر کرده باشه نیازش؟ چه راه حلی وجود داره واسه حل این مشکل؟

پیشاپیش از راهنمایی همگی ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)