سلام

بعد از خوندن پست شماره 8337 که سوال کننده پرسیده بود که شوهران بچه مثبتی که چیزی بلد نیست و چیزی در زمینه مسائل جنسی به گوششون نخورده آیا در ارضاء همسرانشون موفق خواهند بود یا نه؟ که برخی جواب داده بودن آره شوهر ما از اون مثبتا بوده و خیلی هم خوب کارشو بلده؛ سوالی برام پیش اومد که از دوستان میپرسم هم اگه کسی نظر علمی ای در این زمینه داره یا مطلب علمی ای در این زمینه خونده جواب بده هم خوب دوستان نظرات شخصی خودشونو بگن.

اما سوال اینکه میگن مسأله جنسی یه چیز غریزیه و مسائل غریزی نیاز به تربیت و آموزش و ... نداره یعنی چی !؟

یعنی فرضاً اگه یه دختر و پسری رو از بدو تولد تو یه جنگل تنها رها کنیم و فقط به نحوی بهشون غذا برسه که از گشنگی نمیرن و با هیچ بنی بشری در ارتباط نباشن و هیچ چیزی از مسائل جنسی ندونن حتی اسم اینطور چیزا به گوششون نخورده باشه نه هیچ صحنه ای دیده باشن نه هیچ اصطلاحی در این زمینه شنیده باشن نه هیچ چیز دیگه همینکه این دختر و پسر به سن بلوغ رسیدن به طرف هم جذب میشن و با هم روابط جنسی برقرار میکنن یا مطلب به نحو دیگه ای هست؟

و باز با عرض معذرت یعنی این دختر و پسر مثلاً میدونن که برا تولید نسل هم باید با هم رابطه برقرار کنن؟ و اگه میدونن نحوه برقرار این رابطه رو هم میدونن؟ یعنی با عرض معذرت که رک میگم این دختر و پسر به نحو غریزی و بدون هیچ آموزشی و هیچ پیش زمینه ذهنی میدونن که برای تولید نسل باید رابطه واژینال برقرار بشه و مرد منی شو بریزه تو رحم زن از طریق واژن تا بارداری اتفاق بیفته و مثلاً با رابطه آنال بارداری اتفاق نمیفته یا با رابطه دهانی بارداری اتفاق نمیفته. یا نه دیگه تا این حد غریزی نیست و این چیزا نیاز به آموزش داره؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)