سلام

دختری 25 ساله هستم که به مدت سه سال با پسری دوست بودم و ارتباط ما فقط در حد حرف زدن درباره علایقمون ، کار ، مسائل زندگی و اینده بوده  و در حال حاضر به خواستگاریم اومدن ، در این مدت که با هم بودیم ثابت کردن که عاشق من هستن و منو همه جوره قبول دارن ، ادم رو راست و پاکیه خلاصه بگم به غیر از من کسی دیگه رو نمیبینه اینو خودم چندین بار بدون اینکه متوجه بشه دیدم که با خانومای دیگه خیلی سنگین برخورد میکنه شاید اصلا جوابشونم نده منم همیشه ارزوم بود که همچین همسری داشته باشم که به غیر از من به خانوم دیگه فک نکنه ، منم دوسش  خیلی زیاد دارم ولی ...

عاشقش نیستم ...

راستش من وقتی ویژگی یه آدم عاشق رو می خونم میبینم این ویژگی هارو شاید 20 % داشته باشم اون عاشق منه ولی من دوسش دارم ، اطرافیان نظرشون اینه که اگه تو هم مثه اون عاشق نباشی بعد یه مدت زده میشی ، راستش می ترسم ، از یه طرف همیشه دوست داشتم همسرم این ویژگی داشته باشه از یه طرفم نگرانم ، اینم بگم که طرف پولدار نیست بگین حتما پولداره نه پولدارم نیست در حد یه زندگی معمولی ساده و آرام ، سوالم اینه کسی تجربه مشابه اینو داشته ؟

یعنی پسر عاشق باشه ولی دختر خیلی دوسش نداشته باشه ؟ اصلا این طرز فکر درسته ؟ ویژگی مثبتی داره ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)