سلام به همه ی دوستان
من نزدیک سه سال که عقدم و این اواخر که داریم به عروسی نزدیک میشیم احساس میکنم شوهرم بی اندازه به من سرد شده وقتی ازش میپرسم چرا میگه یاد دعوا هامون میوفته و حرفای من راستش منم خیلی اذیتش کردم تا حالا و همیشه تو دعوا زیاده روی کردم و حرفای بدی زدم .
حتی یه چند باری وقتی عصبانی بود بهم گفت ازم متنفره ... . پریروز بهش گفتم یه مدت از هم جدا باشیم و هر وقت از ته قلبت منو خواستی دوباره برمیگردم اما جواب نداد و دیگه هم زنگ نزد . به نطرتون کار درستی کردم ؟ یعنی یه مدت جدایی واسه رابطمون خوبه؟
اگر نظر بذارین ممنون میشم اگر هم نخواستین نظر بذارین تو رو خدا تو این ماه عزیز دعا کنین هم واسه من هم همه ی جوونا

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)