سلام

اعصابم خورد میشه از یادآوری بعضی حرفا . راستش من توی یه شهر نسبتا کوچیک بودم ، از خصوصیاتم بگم که خیلی خوشگل هستم و خوش اندام ...

من بیشتر اوقات مزاحم خیابونی داشتم که به هیچکدومشونم محل نمیذاشتم . تا حدی که شنیدم روی من شرط بندی شده که کی میتونه باهام دوست بشه یا که شمارمو گیر بیاره .

موضوع اصلی اینه که شنیدم بعضیا برام حرف درآوردن که من باهاشون دوست بودم و رابطه داشتم . از اون کسایی هم که شنیدم اسم نمیارن ببینم من با کی بودم که روحمم خبر نداره .

خیلی غصه میخورم . یه پسر مگه خودش ناموس نداره که حرف در بیارن دنبال دختر مردم ( منظورم با همه پسرا نیست ) . از اینکه این حرفا تاثیر بدی روی آینده ام داشته باشه غصه میخورم . واقعا احساس خفگی بهم دست میده که چرا نمیتونم جواب این ملت از خدا بی خبر و بدم . تو رو خدا چیزی بگین آروم شم واسه همیشه نه که یادآوری این موضوع باز اذیتم کنه .

دخترا بگن شرایط منو داشتن؟ چکار میکنید آروم میشید؟

(((((میترسم از آیندم )))))


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)