با سلام

خانوم های محترم عقد کرده, ازدواج کرده, آیا شوهران بچه مثبت شما همانطور که ادعا داشتند توانستند نیاز جنسی شما را بر طرف کنند؟
بنده در حال انتخاب همسر هستم و یکی از دغدغه هام همینه. نمیدونم چطور همه فکر میکنند که سکس برای خانوم ها اونقدرها هم مهم نیست! برای من خیلی مهمه. از همین رو از بین خواستگارانی که دارم سر همین قضیه توانایی جنسی شون دچار سردرگمی شدم.

آیا مردی که دنبال دختر بازی نبوده  و دنبال فیلم و صیغه و هیچی نبوده میتواند از پس نیازهای من براید؟ یعنی اصول کار رو میتونه اجرا کنه عملا؟

میخوام از روی تجربه بهم مشورت بدین. چون ادعا رو که همه میکنن.


پیشنهاد:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست

چکار کنم که یه خواستگار مذهبی سمتم بیاد؟

گاهی از اینکه به پاک زندگی کردن ادامه بدم شک می کنم!

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

من دیگه لایق ازدواج با یه پسر پاک نیستم؟

نشانه های یک مرد پاک چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)