سلام

فرض کنید باید مدتی از عزیزی مراقبت کنید به خصوص اگه لازم بشه شب هم بمونید ( برای آینده و سنین بالای پدر و مادرا پیش میاد )

خانمای متاهل لطفا راهکار و سیاستشونو بگن ، آقایون هم لطفا بگن دوست دارن همسرشون تو این شرایط چطور رفتار کنه که کمترین آسیب به زندگی برسه .مجردها هم اگه ایده ای دارن خوشحال میشم بگن .

دنبال راهی هستم برای بعد ازدواج البته ، یعنی سوالمه که چطور این شرایط مدیریت بشه ؟ به خصوص تو بعضی خانواده ها از چند تا بچه فقط یکی دو تا دلسوزن و میان کمک . مثلا مادربزرگ خودم عمل چشم داشتن و بعدش تا 2 ماه باید قطره میریختن و نیاز بود شب ها هم بیدار شن و کسی براشون بریزه و طبیعتا مادرم و خالم نوبتی انجام میدادن اما یک روز در میان کامل منزل نبودن ( این روش ایشون بود - نوبتی کردن و یک روز کامل نبودن - حالا اگر خالم نبود نمیدونم چی میشد 2 ماه ).

از طرفی فکر کنم نی نی سایت بود خوندم یه خانمی نوشته بود برای اینکه زندگیم بهم نریزه و به کارای دیگه هم برسم روزی حدود 10 بار بین خونه خودم و مادرم رفت و آمد میکردم ! خب اینم که سخته ، شایدم خونشون نزدیک بوده .

یا آشنامون که یک هفته از خونه میومد شهر پدرش و خونش نبود. خب تو این شرایط آقایون بهتون فشار نمیاد مخصوصا مسایل جنسی که روش تاکید دارین؟

خانما تو این شرایط سیاستتون چیه برای آسیب کمتر به نیازهای همسر ، بچه ها و منزل و در عین حال مراقبت از خانواده و وجدانمون .

ترک کامل خونه ( اگه یه ماه باشه؟! ) ، رفت و آمد زیاد ، نوبتی با خواهرا ( اگه نیان؟ ) یا راه بهتر؟ بالاخره با بالارفتن سن مامان و بابا پیش میاد برا همه ، بهش فکر کردین؟

مرسی از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)