سلام
دختری هستم دانشجو کارشناسی تو یک رشته معمولی اما دانشگاه سراسری. خدا رو شکر خانواده بسیار خوبی دارم و از جایگاه اجتماعی خوبی هم برخورداریم. طی یکی دو سالی که از ازدواج خواهر بزرگترم میگذره تا حالا چندین خواستگار داشتم که اغلب دارای شرایط خوبی بودن اما بنا به دلایلی با هم جور نبودیم و رد کردم.

پسر یکی از آشنایانمون هستن که بسیار پسر خوب و متدینیه و پدرم هم شدیدا دوسش دارن. با توجه به این که شناخت نسبی ازشون دارم احساس میکنم هم از لحاظ فکری،عقیده،خانواده و...خیلی با هم دیگه جوریم. از طرفی بگم عاشقشون نیستم اما خب ایشون رو فرد مناسبی برای خودم میبینم.

الان چند سالی هست که مادرشون من و ندیدن و در نظرشون نبودم. به نظر شما حالا طی مراسمی که قرار در آینده برگزار شه و خانواده اون ها هم هستن من حاضر بشم و یه جوری باشه که مورد توجهشون قرار بگیرم کار درستیه؟

از طرفی میگم اگه قسمت باشه خود خدا همه چیز و جور میکنه. ولی ازیه طرف فرد مشابه خودم و میبینم که یه فرد و واسطه قرار داد و الان ازدواج کرده و خوشبخته.

به نظرتون همه چیز و بسپارم به خدا یا خودمم هم وارد عمل شم؟؟؟!!!

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)