سلام طاعات و عبادات قبول باشه
به تازگی عقد کردم حدود یک ماهی میشه . راستش در همین ابتدای راه به چند مشکل برخوردم در مورد خلقیات همسرم . حقیقتش اینه که من به همسزم بها میدم و خیلی دوستش دارم اما جدیدا اتفاقاتی افتاده که خیلی زندگیم رو تحت تاثیر قرار داده .
خانومم طی دوران مختلف خواستگار زیاد داشته و شمارشو خیلی ها داشتن ازش خواستم در اولین فرصت شمارشو عوض کنیم اونم نه نیاورد حالا به هر دلیلی مشکل پیش اومد وقت نشد شمارشو عوض کنیم تا اینکه چند روز پیش بهم گفت که یکی از خواستگارهای قبلیش بهش پیام داده اونم در جواب نوشته شوهر خوبی دارم و  مزاحمم نشو .
این مکالمه داخل تلگرام رو بهم نشون داد و گفت که دوست ندارم چیزی رو ازت پنهان کنم . راستش شک بدلم راه افتاد می خواستم زنگ بزنم به پسره حالشو بگیرم خانوم اجازه نداد تو پیام بهش هشدار دادم یکبار دیگه پیام بدی خونت پای خودته .
و واقعا پشت خانوم در اومدم و گفتم که بهت شک ندارم هر چند که جای شک داره ، خلاصه گذشته از این مورد سوالی برام پیش اومده که بنظرتون با خانوم رفتار خاصی داشته باشم ؟ فرداش رفتم شمارشو عوض کردم و قراره که سیم قبلی رو به من بده این از این .

خیلی در این زمینه  بهم برخورد یعنی اگر پسره جلوم بود تکه پاره میشد خلاصه در این مورد دوست دارم افراد پخته تر نظر بدند که ایا باید کار خاصی انجام بدم بجز تغییر شماره نیازی نیست که مدتی سیمشو داشته باشم و کمی بررسیش کنم ؟
مسئله بعدی که خیلی ذهنم رو مشغول کرده رفتارهای خودسرانه خانومه ، به طوری که مادرش ازش کاری بخواد سریع و بدون مشورت و اجازه من به اون کار مشغول میشه ، بهش گفتم که الان متاهلی و مجردی تموم شده اما حس می کنم این اخلاقش مشکل ساز خواهد شد ، بنظرتون برای اینکه رفتارش رو اصلاح کنم چکار باید انجام بدم ؟
ممنون میشم افراد با تجربه نظر بگذارند چون واقعا تجربه در این موارد خیلی کارسازتره
با تشکر

مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)