با سلام و احترام

من پسری هستم بالای ۲۶ سال. لیسانسه و مجرد و البته با دختری دوست نیستم. شکر خدا چهره خوبی دارم قصد ازدواج دارم از طریق سنتی . مشکلی که دارم اینه که اگه دختری قیافش به دلم بشینه بهش دل میبندم یعنی دقیقا ۴ بار پیش اومده دختری رو یکبار ببینم بهش علاقه مند بشم بدون اینکه با دختر حرف بزنم  و همش تو ذهنم باشه!

و اینکه دوس دارم اون دختر همسرم بشه و مال  پسر دیگه نشه ! وقتی هم به سرانجام نرسه به شدت ناراحت میشم و گاهی اشکم در میاد.

مثلا مواردی بوده خواستگاری فرستادم و همون اول کار بدون صحبت با دخترها نافرجام موند و خانواده شون منفی دادن ولی هنوزم اون دخترا تو ذهنمه! و فراموش نمیتونم بکنم.

حس حسادت یا ناراحت شدن دارم که اون دخترا رو پسرهای دیگه میگیرن و باهاشون همبستر میشن. تصور میکنم اون دخترا با پسرهای دیگه ازدواج کردن خیلی داغون میشم و غصه میخورم. به نظر شما دوستان راهی داره این ویژگی‌ من رفع بشه و با دیدن چهره زیبا دل نبندم ؟

تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)