سلام
دختری زیر ٣٠ سال هستم. هشت ساله که باشوهرم که هشت سال از خودم بزرگتره ازدواج کردم اما هنوز بچه دار نشدیم و دکترا گفتن ایراد از منه و امکان بارداریم کمتر از پنج درصده.

شوهرم درآمد بالایی داره و منم چندوقته بهش اصرار میکنم که بریم بچه پرورشگاهی بگیریم و یه خونه به اسمش بزنیم ( آخه تو شهر ما یه شرطش همینه،جاهای دیگه رو نمیدونم) ...شوهرم قبول کرده اما میگه میخام هوو هم سرت بیارم چون حقمه حداقل یه بچه از خون خودم داشته باشم.از لحاظ مالی مشکلی نداره و قول داده از لحاظ عاطفی هم عدالت رو بینمون رعایت کنه. حالا با خواهش اون قبول کردم که خودم براش زن پیدا کنم...میگه بیوه یا مطلقه هم باشه مشکلی نیست فقط بچه نداشته... منم به ناچار با همه این شرایطش کنار اومدم آخه خیلی دوسش دارم و اونم همین طور...
بنظرتون این کار من درسته که قبول کردم خودم هووم رو انتخاب کنم ؟ بعدا مشکلی پیش نمیاد؟ بیوه و مطلقه باشه بهتر نیست تا اینکه دختر باشه؟


مرتبط:

خانم ها، چرا برای رواج چند همسری تلاش می کنید؟

دختران و زنان مطلقه در چه صورتی حاضرند زن دوم بشوند؟

آقایون تحت چه شرایطی زن دوم ( همزمان ) میگیرید؟

چرا خدا در قرآن فرموده که مردها می تونن تا 4 زن بگیرن

بین مجرد موندن و هوو داشتن کدوم رو انتخاب می کنید ؟

مخالف هوو هستم ولی چنین زنانی رو قضاوت نمیکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)