سلام
من 28 سالمه و کارشناسی ارشد رشته مدیریت دارم و در حال حاضر در شرکتی خصوصی مشغول به کارم . امسال کنکور سراسری و شرکت کردم و تصمیم دارم رشته پرستاری رو بخونم (دانشگاه آزاد) .
من در حال حاضر در دوران عقد هستم و باید جهیزیمو خودم خریداری کنم ...حالا نمیدونم باید چی کار کنم ؟ خیلی دوست دارم به علایقم برسم از طرفی میترسم نتونم از پس هزینه ها بربیام .
چون با توجه به ساعت کاریم نمیتونم این کارم و ادامه بدم ...دلیلم واسه انتخاب رشته برمیگرده به روحیاتم...احساس میکنم مدیریت و بیزینس با روحیه من عجین نیست ...علاقه زیادی به کمک کردن دارم و دوست دارم محیط کارم این علاقه من و ارضا کنه .....
خواهش میکنم راهنماییم کنید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهیزیه (۳۶ مطلب مشابه)