سلام

یه مشکلی چند وقته برام پیش اومده کمکم کنین.

من الان ۳ ماهه که عقدم . اوایل دوران عقدمون بود که عروسی یکی از فامیلای شوهرم دعوت شدیم خب منم بالاخره اولین حضورم تو اون فامیل بود خیلی خوشگل و شیک و پیک رفتم اونجا .

یه خانمی خیلی بهم توجه میکردن بعد از این که مراسم تموم شد منو مادر شوهرم داشتیم میومدیم تو پارکینگ که سوار ماشین بشیم . اون خانمه با پسرش اومد و به مادر شوهرم گف که آدرس میخواد برا امر خیر !

اون فک کرده بوده مادر شوهرم مامان خودمه . منم عصبانی شدم دستمو نشون دادم گفتم متاهلم اوناهم رفتن البته بگم هر کس اون اطراف بود فهمید چی شده .

از اون به بعد شوهرم به شوخی و جدی بهم این قضیه رو یاداوری میکنه با اینکه قبلش با هم مشکل این شکلی نداشتیم الان خیلی سختگیر شده .

من فقط اون شب خیلی آرایش داشتم و همیشه ظاهرم بدون آرایشه . بهم بگین چکار کنم که مثل سابق بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)