سلام

پسری هستم زیر 25 سال ...

دوستان یکی از اقوام  نزدیکمون بهم ابراز علاقه کرد اولش خودشو معرفی نکرد و خلاصه حضوری دیدمش و حرفاشو بهم زد ... منتهی من برداشتم این بود  که ایشون عاشق ظاهرم هستش نه چیز دیگه ...

میدونین یکی از نعمتایی که خدا بهم داده و بابتشم شکرگزارم نعمت زیبایی چیزی کم نذاشته ولی همین ظاهر الان باعث شده که من عاشق هیچ دختری نشم اخه خیلیا فقط عاشق ظاهرم میشن نه چیز دیگه ...

بار ها پیش اومده که دخترای هم کلاسیم و یا هر دختری که تو زندگیم یا به عنوان دانشجو هم کار  یا اقوام بوده بهم غیر مستقیم و مستقیم ابراز علاقه کردن ، ولی من همیشه جوابی ندادم بهشون یعنی نخواستم که ناراحت شن ...

حس میکنم بیشتر دخترا عاشق ظاهرم میشن . خب پس فردا یکی از من خوشگل تر میاد و عاشق اون میشن منظورم شریک زندگیم هس ...به نظرتون چکار کنم عاشق شم ؟ با این شرایط چطور کنار بیام ؟

راستی تا حالا با هیچ دختری نه دوست بودم و نه ارتباط صمیمی داشتم ... و نه اصلا مغرورم ، ظاهرم خوبه که خوبه ، دیگران چیزای خوب دیگه ای دارن که ممکنه من نداشته باشم .

فقط بگین چکار کنم چطوری عاشق بشم ؟ به این فامیلمون که ابراز علاقه کرده چی بگم ؟ چطوری بفهمم عاشقمه ؟ عاشق واقعی نه هوس و زیباییی .

ببخشید پرحرفی شد مرسی که خوندین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)