31 / 3 / 95 :
سلام به همه
اول ممنونم از دوستانی که نظراتشون رو گفتند
همانطور که قبلا گفتم اون دختر قابل مقایسه با خانواده اش نیست . بالاخره امروز دلمو زدم به دریا و به صورت رسمی وارد گود شدم همانطور که حدس میزدم بسیاری از اخلاقیات و روحیاتمون مثل همه
منتها چند تا خواسته داشت که من هم بخاط خودش قبول کردم .

به صورت خیلی غیر مستقیم در رابطه با مشکلی که بود صحبت کردم و دیدگاه اش را شنیدم . من تا حالا با وجود سنم اصلا عاشق نشدم ولی الان با افتخار میگم که عاشقش شدم و اون هم از سیگنال هایی که بهم داده مشخصه دوستم داره . چون خونواده هامون هم از قبل موافق بودند قراره چند روز دیگه عقد کنیم . ولی خداییش عاشقی بد دردیه .

ممنونم از همگی
انشاء الله همتون خوش بخت بشین

-----------------

سلام

من پسر ۲۶ ساله هستم چند وقتی هست که دختر خانمی به مادر من برای ازدواج معرفی شده الان در مرحله تحقیقات هستم؛ در تحقیقاتی که انجام دادم دختر خانم و خانوادش یعنی پدر و مادرشان از همه لحاظ تایید هستند ولی در سوالاتی که کردم گفتند برادر ایشون که از خودش بزرگتر هست در زمان نوجوانی و اوایل جوانیش اهل کارهای منافی عفت بوده یعنی دنبال دخترا و این جور مسائل بوده . این تنها نکته منفی در مورد این خانواده هست .

سوالم از بقیه این هست با وجود اینکه خود من اهل این کارها نبوده و نخواهم بود ، ازدواج با این دختر خانم را صلاح میدانید یا نه ؟

فقط نگویید که با دختر یا خانواده خودت صحبت کن ، نمیشه رفت به دختر بگی  برادری اینجوریه ( طرف کلا بدش میاد )

----------------------


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)