سلام
من خیلی ناراحتم ، حقیقتش من اصلا هیچ خواستگاری ندارم با وجود اینکه دختر فعالی هستم توی اجتماعم هم کار میکنم و هم درس میخونم هیچوقتم رفتار زننده و نامناسبی نداشتم تا حالا.

قیافم معمولیه زشت نیستم ولی خوشکلی اساطیری هم ندارم اما من دو تا مشکل دارم یکیش اینه که یکی از والدینم رو چندین سال پیش از دست دادم بعد از فوتش من دچار یه دوره تنهایی و افسردگی شدید شدم و یکسال بعد به اصرار خانواده با پسر از یکی از نزدیکای فامیلمون نامزد کردیم .

ولی نامزدی ما حتی در حد دوستیای دختر و پسرای الانم نبود ما حتی یه دفعه دست همو نگرفتیم بعدم به خاطر یه سری اتفاقات خیلی دوستانه از هم جدا شدیم .

الان فکرش رو میکنم میبینم شاید به خاطر این موضوعاته که حتی یه خواستگارم ندارم !

مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)