سلام

امیدوارم روزی برسه که خانواده برتر حتی یک تبلیغ هم نداشته باشه .

ولی فعلا ناچار به استفاده از تبلیغات هستم . با این وجود تبلیغات فعلی با وسواس زیاد انتخاب شدند .

بنده به دنبال سایت هایی بودم که کمترین مزاحمت رو برای شما داشته باشن . مثلا برای انتخاب پاپ آپ ، دو موضوع باز نشدن تلگرام و عدم دانلود خودکار نرم افزار رو مد نظر داشتم .

تبلیغات پاپ آپ :

این تبلیغات با کلیک های شما در پشت صفحه باز میشن . بنده تعداد این تبلیغ رو روی 2 قرار دادم . یعنی در طول 24 ساعت برای هر نفر باید 1 تبلیغ پاپ آپ باز بشه .

اگه بیشتر از این باز بشه از دو احتمال خارج نیست ، یا ایراد از دستگاه شماست مثلا حذف کوکی ها ، یا از سایتی که تبلیغات پاپ آپ بر عهده ی اونه .

روش بدون دردسر بستن تبلیغات پاپ آپ در گوشی :

وقتی شما در فضای وبلاگ کلیک می کنید یه صفحه باز میشه ، برای بستن صفحه باز شده از دکمه " برگشت " گوشی استفاده نکنید . بلکه سعی کنید پنجره ی باز شده رو ببندید .

تبلیغات بنری :

تبلیغاتی که در بالای وبلاگ و زیر توضیحات مطالب نمایش داده میشه .

تبلیغ پاپ باکس :

این تبلیغ با ورود شما به وبلاگ در جلوی صفحه نمایش داده میشه . به منظور مراعات حال اونایی که صفحه گوشی شون کوچک هستش ، ابعادش رو کوچکترین حد ممکن در نظر گرفتم . در ضمن این تبلیغ امکان بسته شدن هم داره .

اگه به هر دلیلی می خواید تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات بنری کمتری برای شما نمایش داده بشه از آدرس زیر وبلاگ خانواده برتر رو دنبال کنید .

اگه زمانی مایل بودید با صرف حدود کمتر از یک دقیقه در روز از ما حمایت کنید از همون آدرس سابق ( آدرس زیر) از خانواده برتر بازدید بفرمائید
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)