سلام

پسر مجردى هستم زیر ٢٥ سال . خانوادمون مذهبى هستن . من یه دختر خاله دارم که حدود یکى دو سال از خودم کوچیکتره . من به ایشون علاقه دارم و اینو با مامانمم در میون گذاشتم خونواده هامون هم موافق بودن. رفتیم خواستگارى و موقعى که قرار شد با هم صحبت کنیم دختر خالم در کمال تعجب به من گفت نه !!!

خیلى اصرار کردم ولى هیچى نمیگفت. آخرش بهش گفتم وقتى میگى نه دلیلت چیه؟ من حقمه که بدونم چه عیبى دارم. اونم گفت که هیچ عیبى ندارى ولى من نمیتونم باهات زندگى کنم، دلیلش هم کارى بود که تو بچگى با من کردى. ولى اینو بدون هر دختر دیگه اى میتونه بهت جواب مثبت بده ولى من نه . چون نمیتونم دیدمو بهت عوض کنم.

حقیقتش یه روز وقتى ما بچه بودیم(حدودا ٦یا ٧ ساله). داشتیم با هم بازى میکردیم. من به دختر خالم پیشنهاد دکتر بازى دادم اونم از نوع آمپول زدم، البته نیت من دیدن... بود. درسته بچه بودم ولى چند بار پیش اومده بود که بعضى وقت ها محارمم رو برهنه دیده بودم و خیلى در این مورد کنجکاو بودم.

باور کنید هیچ کارى هم باهاش نداشتم ازش خواستم لباسشو در بیاره و یه کمى سرنگ اسباب بازى رو به آلتش زدم، دقیقا یادمه من نه چیزى داخل کردم نه تعرضى بهش کردم.

حالا ایشون از دست من به شدت ناراحته. میگه نمیتونم با یه آدمى که ظاهرش خوبه ولى در خلوت هر کارى میکنه ازدواج کنم.

از وقتى به سن تکلیف رسیدم نه خدایى نکرده نگاه حرامى بهش داشتم نه حرف بدى بهش زدم. هیچ وقت هم با هیچ دخترى دوست نبودم. نمیگم پاک و بى گناهم ولى هیچ وقت کارى رو که خیانت به همسر آیندم محسوب بشه انجام ندادم. حالا من تکلیفم چیه؟ باور کنید دخترخالم دختر خوب و با ایمانیه. از لحاظ اخلاقى و ظاهرى هم ملاک هاى بنده رو داره. شرایط مالى منم در حدى هست که بشه یه زندگى متوسظ رو شروع کرد.

من چیکار کنم؟! باید به خاطر یه اشتباه کوچیک که تو بچگى از سر نادونى انجام دادم این زندگى رو از دست بدم؟!! تو رو خدا کمکم کنید. باور کنید من اون موقع هیچى نمیدونستم. بچه بودم.

کمکم کنید چطورى نظرش رو درباره خودم عوض کنم. خیلى باهاش حرف زدم. به هزار تا روش بهش پیاممو رسوندم که اون موقع بچه بودم و تو الآنمو ببین ولى باور نمیکنه.

چیکار کنم بر اساس یه اتفاق در گذشته درباره من قضاوت نکنه؟


مطالب مرتبط با تجاوز در کودکی:

بعد از تجاوز، نیاز به جراحی پیدا کردم، می تونم ازدواج کنم؟

می خوام از کسی که در کودکی بهم تجاوز کرد انتقام بگیرم

در نوجوانی و در خواب دستمالی شدم، بهم تجاوز شده ؟

ازدواج با دختری که احتمالا بهش تجاوز شده

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)