سلام

عشوه گری یکی از اصول قدیمی برای تسخیر قلب و عقل مردان است که طبق مستنداتی تائیس بواسطه همین عشوه گری اسکندر مقدونی مردی خشن و جنگجو رو به حدی از مستی رساند که تخت جمشید را به اتش کشید.  اگر میخواهید زندگیتون رو با عشق به اتش بکشید همراه ما باشید .

عشوگری به چند دسته تقسیم میشود:

1. حرکات

2. صدا و گفتار

3. میمیک و حالت چهره

حرکات : شامل نشستن و ایستادن و راه رفتن و خوابیدن و حرکات سر است که با تمرین مقابل اینه به راحتی حاصل خواهد شد.

نکته :

اول از همه باید بدانید برای انکه زیبایی اندام شما به خوبی نمایان شود از سوتین مناسب به طوری که هم سفت و خوش حالت نشان داده شود و هم رد آن بر روی بدنتان نیفتد استفاده کنید .

گن به خوبی میتواند شما را کمر باریکتر نشان دهد.  در انتخاب لباس هم توجه کنید لباس های حجاب دارای که با حرکت های مختلف بدن قسمت پوشیده بدن را نمایان میکند .

برای مثال دامنی بلند که در دو طرف ساق پا چاک میخورند یا لباس هایی که یقه ان با حجاب است پیشنهاد بسیار خوبی است و همچنین یک صندل که انگشتان لاک زده تان را در معرض نگاه همسر تان بگذارد.

نشستن:

هنگام نشستن بدن صاف و کشیده باشد سینه سپر و بسمت بیرون ، پاها کشیده و روی هم قرار بگیرد (حس کنید عروسید و تازه به انگشتان دست و پایتان لاک زده اند انوقت است که حرکات پا و دستتان با عشوه همراه میشود ) .

حال میتوانید بسته به خلاقیت خود چیزهایی به ان اضافه کنید . برای مثال ارام با نوک ناخن هایتان قسمتی از ساق پایا گردنتان را نوازش کنید . یا یقه لباستان را به بهانه گرمی هوا بگونه ای تکان دهید . سرتان را اندکی خم کنید با لاله گوش و با تره مویتان بازی کنید.

ایستادن:

برای انکه بهتر متوجه حالت بدن و نوع ایستادن بشوید در همین حد بدانید که قوس و فرورفتگی و برامدگی های یک زن مردان را مجذوب خود میکند

راه رفتن:

بجای انکه پاها را در کنار هم قراردهید و اینگونه قدم بردارید==== انها را مقابل هم بگذارید و روی یک خط حرکت کنید-------- ( حس کنید مانکن تبلیغ لباسید و روی استیج قدم بر میدارید )

صدا و گفتار:

صدای یک زن همانگونه که میتواند مرد را به خلسه شیرینی ببرد میتواند سوهانی بر اعصاب مرد نیز باشد شما میتوانید با بالا  پایین کردن صدا ضربان قلب اقا را هم بالا پایین کنید هر از گاهی  صدا کشیده پر از خستگی و تمنا هر از گاهیم پر از نشاط و شیطنت کودکانه .

مکث کردن میان کلمات و نفس های ارام و عمیق صحبتتان را طولانی تر و دلبرانه تر خواهد کرد ( به صحبت کردن و حرکات دختر بچه ها خیلیییی توجه کنید )

زندگیتان سرشار از عشق

" سلاله "

 

پیشنهاد :

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

 

مرتبط:

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!