سلام به کاربران محترم خانواده برتر
طاعات و عبادات همگی قبول درگاه حق ان شاء الله
این تایپیک حاصل روزها خون دل خوردن بنده هست ( هم در واقعیت هم این وبلاگ ) این نیست که با یکی دو تا کامنت به هم بریزم اصلا و ابدا... اینقدر این کامنتا رو هم جمع شده که من احساس کردم دیگه دارم آتشفشان میشم و بهتره همین الان فوران کنم خخخ بنابراین فکر نکنید به خاطر چند تا کامنت ناقابل به هم ریختم.

بنده تقریبا یک سال و اندی میشه که با این وبلاگ آشنا شدم و تا جایی که میدونم و خداوند هم شاهده خطاب به کسی با عنوان ناشناس نظر ندادم و اگر تعریف تشکر انتقاد و... بوده حتما با نام کاربری دختر ایرونی ثبت شده و لاغیر در واقع اینقدر برا شخصیتم ارزش قائلم که هر رفتاری در دنیای واقعی داشته باشم در دنیای مجازی هم اون رو حفظ کنم و فکر میکنم اگه با عنوان ناشناس به کسی نظر بدم و نقدش کنم درواقع شخصیت خودمو زیر سوال بردم چون ممکنه ذهنیتا رو نسبت به خودم خراب نکنم ولی نسبت به خودم حس بسیار بدی پیدا میکنم و خوشبختانه من اینجور بار اومدم که همیشه حرفمو زدم و پشت پرده قایم نشدم  ... اینو خطاب به کسانی گفتم که با عنوان ناشناس خطاب به بنده کامنت مینویسن و بی رحمانه قضاوت میکنن...

متأسفانه بنده یه اشتباهی ازم سر زد ( البته تو اون لحظه احساس کردم باید دفاع کنم از یه سری چیزا و نباید سکوت کنم ) و تو یکی از تایپیکای مرتبط با ادامه تحصیل و... اشاره کردم که دانشجوی دکترای مهندسیم در یکی از دانشگاههای تاپ تهران و همون اشاره تا به الان بلای جون بنده شده و بابتش به خیلیها جواب پس دادم... بارها کابران محترمی بودن از سر لطف بنده رو خانم دکتر خطاب میکردن و منم با احترام بهشون گفتم که لطفا این عنوان رو برا بنده استفاده نکنید چون اولا دانشجوی دکترا هستم ثانیا بشدددت معذب میشم از اینکه با این عنوان کسی منو بشناسه و تو ثبت نظراتم اون آزادی که بقیه دارن رو من ندارم .
 کما اینکه تو بعضی کامنتا به من گفتن از یه خانم دکتررررررر بعیده این حرفا و... و دیگه اینکه تو دنیای واقعی هم اغلب به خاطر همین عنوان و بعضی موقعیتهای دیگه ناخواسته ازم فاصله گرفتن و متاسفانه در دنیای مجازی هم همین اتفاق افتاده و اغلب فکر میکنن من از بالا به بقیه نگاه میکنم  یک نمونه هم که اسم نمیبرم اینکه فکر کرده بودن بنده پزشکی میخونم و از اونجا که دل خوشی از بچه های پزشکی نداشتن بنده رو مورد لطف قرار دادن خخخ (البته من از ایشون اصلا ناراحت نیستم و عذرخواهی هم کردن) و......
خلاصه ش اینکه من چوب این عنوان رو در واقعیت خوردم حتی اگه دو ساعت با طرف بگو بخند هم داشته باشم بعدش میبنم پشت سرم گفته دختره افاده ای و از دماغ فیل افتاده خخخ و علی رغم احترامی که اطرافیان و فامیل بهم میذارن و قربون صدقه م میرن از پشت مثل یه خنجر چهار لبه خخخ به قلبم فرو میرن ...
حالا جالبه که همین مغرور بودن بنده از طرف چندین کاربر به من گوشزد شده  حالا جدی یا شوخیشو کار ندارم بالاخره شوخی شوخی جدی میشه خخ یعنی حتما من یه رفتاری ازم سرزده که باعث شده مثلا به شوخی هم که شده به من مغرور بگن...
اتفاقا این کاربران بسیار برای من قابل احترامن واگه این مسئله رو مطرح کردم دلیل بر ناراحتی نیست ...میخوام کسانی که فکر میکنن من مغرورم صادقانه بیان بگن شاید واقعا اشکال از من باشه این ماه هم که ماه خودسازیه بانی خیر بشید که رفتارمو اصلاح کنم... به اینم فکر نکنید که اندکی البته اندکی دختر حساس و زود رنجیم خخخخ اگه با اسامی اصلیتون نظر بدین که واقعا لطف میکنید. رو هر ویژگی اخلاقی دیگه هم که خواستین مانور بدین شاید مغرور بودن فقط یکی از ویژگیهای بدم باشه و هنوز خیلی جای کار داشته باشم خخخ خلاصه اینکه نظراتتون رو از این بنده حقیر دریغ نکنید...
شعار من همیشه این بوده که صادق باشم تا دیگران هم نسبت به من صادق باشند بنابراین با همه عین کف دستم برخورد میکنم صاف و ساده (اون خط خطیها رو در نظر نگیرید خخخ) و این انتظارو هم از بقیه دارم ... نقد کنید بنده رو ولی منصفانه به کسی تابحال توهین نکردم انتظار توهین هم ندارم... پس تو نقداتون جانب انصاف رو رعایت کنید (بالاخره کار از محکم کاری عیب نمیکنه خخخ)
مطلب بعدی  راجع به دختر ایرونی هستش که جدیدا با نام بنده دارن نظر میدن که علی رغم تذکرای بنده و سایر دوستان باز هم به کار خودشون ادامه دادن خب منم دیدم حرص خوردن و عصبانیت من بی فایده است عضو بیان شدم و برا پروفایلم تصویر گذاشتم و قضیه رو تموم شده فرض کردم که متاسفانه باز هم سیل اعتراضات از گوشه و کنار مجلس خخخ به من رسید که فلانو بهمان و.... و در صفحه شخصی جناب حامد، جام دل باز هم یکی از این ناشناسان محترم خطاب به بنده کامنتی نوشتن که اتفاقا جرقه شد برا ارسال این تایپیک ... خب بد نیست جواب ایشون رو هم همینجا بدم که بقیه هم استفاده کنن...
اولا که همه کاربرا وقت نمیکنند بشینند کامنت بقیه رو هم بخونند ببینن شما تذکر دادید یا خیر. 
دوما وقتی یکی جدید میاد خبر نداره اینجا هر کسی یه اسم خاص به نام خودش زده و روش تعصب داره
سوما شما دیگه زیادی دارین از خودتون متشکر میشید بابت نظراتتون. حق ندارید نسبت به نظرات یک شخص دیگه توهین کنید و از الفاظ زشت مثل کوچه بازاری استفاده کنید. از یه خانوم دکتررر بعیده. 
چهارما دارید ندونسته در موردشون قضاوت میکنید. از کجا مطمئنید قصدش آزاره؟ با این کامنتا شخصیت یک فرد رو خورد میکنید که به کجا برسید؟
پنجما اینجا ایرانه و پر از دختر ایرونی. با انتخاب این اسم منتظر دختران ایرونی دیگه هم باشید. چون کسی که قبلا تو این سایت نیومده کف دستشو بو نکرده شما اینجا تشریف دارید
خب اولا بنده نه تروریستم نه با این گروهکا در ارتباطم که با عنوان ناشناس نظر دادین مبادا ترور شخصیت بشین جسارت داشته باشین با نام اصلیتون نظر بدین...
دوما وقتی بنده و چند تا از دوستان تو هفت هشت  تا  تایپیکی که ایشون نظر دادن بلافاصله تو همون تایپیک بهشون تذکر دادیم  فرض محاله که بگیم یکیشم ندیدن  تازه من این فرض رو هم نادیده میگیرم که ایشون صفحات شخصی رو بازدید نکردن...
سوما بنده خیلی وقته با این نام کاربری نظر میدم ولی به هیچ عنوان روش تعصب ندارم  و میتونم به راحتی عوضش کنم به قول دوستان مگه بقیه دختر آفریقایین خخخ  ولی ولی زیر بار حرف زور نمیرم فکر نمیکنم از این نظر فرقی با واقعیت داشته باشه حق حقه باید گرفته بشه... کوتاه اومدن  از حق ولو حتی تو ریز ترین  و بی اهمیت ترین مسائل حماقته و گناهیست نابخشودنی از نظر من خخخ
چهارما بنده تا جایی که میدونم همیشه اعتراف کردم به اینکه به خیلی از کاربرای اینجا باید جواب پس بدم از بس اطلاعاتشون بالاست و با تجربه ن بازم اینجا اعتراف میکنم من فقط دارم چیز یاد میگیرم همین ...بنابراین فریفته نظرات خودم نشده و نیستم و البته در مورد اون لفظ کوچه بازاری بله جای تامل داره هر چند بی منظور و با کمی چاشنی عصبانیت همراه بود که من ازشون عذر خواهی میکنم ولی به نظراتشون توهین نکردم اتفاقا برخی نظراتشون با نظرات بنده همپوشانی هم داره ... 
پنجما بله اینجا ایرانه و پر از دختر ایرونی و من از همین الان انتظار دارم که من بعد تعداد دختران ایرونی وبلاگ بیشتر بشه اصلا پیشنهاد میدم خودتون بانی خیر بشین و شروع کننده!!!

ببخشید که طولانی حرف زدم مطالبی بود که فکر کردم لازمه گفته بشه... ضمن اینکه من فکر میکنم اگر کسی شخصیت واقعیش خیلی شبیه به محیط مجازیه جناب نجفی میتونن این لطف رو در حق اون کاربر داشته باشن که مورد نقد قرار بگیرن کما اینکه تا بحال چندین کاربر هم اینکارو انجام دادن و شما میتونید نفر بعدی باشید .
پیشاپیش از همتون  بابت وقتی که گذاشتین تشکر میکنم. 

دختر ایرونی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)