درود

پسری مجردم که با داشتن آمادگی های لازم پیش از ازدواج مصمم هستم بعد از ماه رمضان به خواستگاری بروم. دوستان عزیز با وجود سختی های زیادی که در زندگی داشتم و دارم زندگی رو خیلی دوست دارم, اهل کار و مطالعه و ورزش و تغذیه مناسب و زندگی سالم و بی نهایت عاشق بچه هستم. یکی از بهترین آرزوهام پدر شدن و درک کردن حس و حال پدریه ...

در این میان وقتی زوج های نابارور رو میبینم و زندگی هایی که در اونها خبری از شور و هیجان و صدای بچه نیست خیلی ناراحت و دلسرد و گاهی میترسم از اینکه همچین اتفاقی هم در زندگی من بیوفته.

به همین جهت سوالم از شما اینه که چطور میشه از سلامت باروری خانم مطمن شد ؟

یعنی آیا با معاینه پزشک متخصص و یا آزمایش خاصی پیش از ازدواج میشه سلامت جنسی و باروری خانم رو ارزیابی کرد ؟

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)