سلام
دخترى 26 ساله هستم با شوهرم همسنم و تازه عقد کردم , دختر خاله اى دارم که 16 سالشه همزمان با من با پسر 30 ساله  عقد کرده, دختر خاله ام از من خوشگل تره, کلا خیلى خیلى خوشگله, شوهرش از شوهر من خیلى بى قیافه تره.
مامانم اینا گیر دادن با خانواده ى خاله اینا بریم سفر , من تازه عقد کردم مى ترسم شوهرم ببینه پسر 30 ساله با دختر 16 ساله که از زن خودش خوشگل ترم هست ازدواج کرده حس کنه ضرر کرده و فکرش خراب بشه.
از وقتى تو این وبلاگ کامنت ها رو مى خونم و مى بینم پسرا چقدر به ظاهر و تر و تازگى و این حرفها اهمیت مىدن دچار وسواس شدید شدم, به خدا دارم دیووونه مى شم, من و شوهرم هر دو فوق لیسانش داریم, من و از سه سال قبل دوست داشته, ولى وقتى حرفهاى ظاهر بینانه پسراى دیگه رو مى خونم مى ترسم واقعا, مى ترسم مقایسمون کنه, من دنبال امنیتم.
نمى خوام شوهرم و از دست بدم , نمى خوام فکر کنه  ضرر کرده که با دختر 12 ساله ازدواج نکرده, به قدرى این جور مطالب تو این سایت زیاد مطرح شده که گاهى فکر مى کنم اى کاش با مرد 40 ساله کور و کچل ازدواج مى کردم و احساس خطر نمى کردم.
دارم از وسواس داغون مى شم کمکم کنین. چطورى زندگى ام رو از خطر حفظ کنم؟ چطورى واسه شوهرم جذابتر از همه باشم؟ وقتى پسرى 35 ساله دنبال ازدواج با دختر 23 سالس, وقتى پسر 30 ساله با دختر 16 ساله ازدواج کرده, وقتى خانوم 35 ساله مىگه شوهرم به من مى گه دیگه جوان نیستى, مى ترسم خب, نگران مى شم,استرس مى گیرم.
شوهرم یه بار مى گفت قبل از اینکه با من اشنا بشه خانوادش دوست داشتن با دختر عمه اش که الان 18 سالشه ازدواج کنه, منظور خاصى نداشت, ولى فکر من و خراب کرد, چى کار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)