سلام

دختر ۱۶ ساله ای هستم که الان نزدیک به سه سال از دوران پریودم میگذره. تا الان دوره هام همیشه منظم بوده و رشد جنسیم هم نزدیک به چند وقتی هست که تموم شده ( منظورم جوش های صورت یا رشد سینه ست) اما دو سه ماهه اتفاقات عجیب غریبی افتاده.

اولیش اینکه دوره هام از ۲۶-۷ روز شده ۳۳-۴ روز. بعد اینکه قبلا ترشحاتم فقط مربوط میشد به چند روز مونده به شروع پریودم که اونم خیلی کم بود اما الان از یه روز بعد از پریودم شروع میشه تا یه روز قبل از پریودمم ادامه داره و به شدددت زیاد شده، طوری که مجبورم روزی چند بار لباس زیرمو عوض کنم و کارم شده بشور و بساب.

چون من با پدرم زندگی میکنم و قوم و خویشی هم نداریم (خانوم منظورمه) و نمیخوام پدرم متوجه بشه مجبورم تند تند بشورمشون. بعد از طرفی یکی از سینه هام یهو شروع کرد به سفت شدن و درد کردن در حدی که نوک انگشتم بهش میخورد و میخواستم لباسمو عوض کنم میمردم و زنده میشدم.

بعد یهویی (یعنی واقعا یهویی چون یه شب با همون درد خوابیدم فردا صبحش پا شدم دیدم...) دیدم که سینم دردش قطع شده و از اون حالت سفتی دراومده اما به طرز عجیبی سایزش بزرگ شده.

به حدی که در مقابل اون یکی سینه م کاملا قابل مقایسه ست و موقع پوشیدن لباس زیر دچار مشکل شدم، چون لباس زیرم هم اندازه هست و هم نیست! بعد الان دو سه روزیه که اون یکی سینه م هم شروع کرده به سفت و دردناک شدن درست مث همون قبلی...

در ضمن من نه با کسی ارتباط داشتم قبلا، نه اهل رمان یا فیلم خاصیم و نه قرص خاصی مصرف کردم ( آخه بعضی از بچه ها برای پریود نشدن تو ماه رمضون قرص میخورن منظورم اینه من مصرف نکردم که بگم عوارض اونه )...

سوالم اینه که آیا طبیعیه ؟ با توجه به اینکه رشدم تموم شده بود ؟ و اینکه اگه طبیعی نیست اما شما دلیلشو میدونین ( مثلا استرس زیادی یا مثلا بیماری خاصی یا ... ) ممکنه بگین چجوری میتونم درمانش کنم ؟

و اگه طبیعی نیست اما به نظر شما دلیل مشخصی نداره و باید حتما برم دکتر، اول اینکه چه دکتری باید برم ؟ دوم اینکه من درسته سال ها با پدرم زندگی میکنم و با هم صمیمی هستیم اما واقعا خجالت میکشم بشینم در مورد سایز و ترشحاتم باهاش حرف بزنم... لطفا راهنمایی کنین چجوری بهش بگم که ببرتم دکتر؟!

تو رو خدا کمکم کنین این دوره ی امتحانا اصلا تمرکز نداشتم رو درسم... شما هم به جای مامان من:( مرسی ازتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)