مردها کی احساس مرررررد ! بودن می کنن؟!

 
 

۱ – وقتی قدرت و صلابت اونا حفظ بشه .

 
 

۲ – وقتی با اونا مخالفت نشه .

 
 

۳ – وقتی با اونا کل کل نشه .

 
 

۴ – وقتی خانمش اون رو عاقل بدونه .

 
 

۵ – وقتی خانمش ازش حرف شنوی داشته باشه .

 
 
 
 

6– وقتی خانمش گاهی بهش بگه من نیاز دارم !!!.

 
 

7– وقتی همسرش برای مخارج روزانه یا هر چیز دیگه ای ازش پول بخواد .

 
 

8– وقتی تصمیم گیر نهایی باشه .

 
 

9– وقتی که از اونا انتقاد نشه .

۷ - 

زمانی این اتفاق می افته که مرد بتونه از پس مورد 6 به خوبی بربیاد . طبیعی هستش که اگه در روابط جنسی نفعی به زن نرسه چنین درخواستی از شوهرش نمی کنه .

پس اگه می خواید به مرحله ای برسید که از سر اختیار و میل باطنی بتونید چنین چیزی رو به شوهرتون بگید ، لازمه که موارد توصیح داده شده در بند 6 رور عملی کنید .

توصیه میشه که وقتی شوهرتون از دست شما عصبانی هستش فورا چنین درخواستی رو برای آرام کردن اون نکنید . بذارید یه مدت بگذره . ولی اگه خودش برای آروم شدنش چنین درخواستی رو کرد دست رد به سینه اش نزنید .

به هر حال اگه اوضاع طوری بود که تونستید چنین چیزی رو به شوهرتون بگید ، می تونید به یک رابطه ی طولانی مدت و گرم امید داشته باشید . معمولا وقتی زنان چنین درخواستی از شوهرشون بکنند باز همون حس قدرت به سراغشون میاد .

در یک نظرسنجی که در وبلاگ قبلی انجام شد به این نتیجه رسیدیم که از بین 4407 نظر داده شده ، تنها 201 نظر به مخالفان پیش قدم شدن خانم ها اختصاص داشت . 3686 رای به گزینه ی " خوشحال میشم " و 520 رای هم به گزینه ی " تفاوتی برام نداره " اختصاص داشت .

این که گفته میشه آقایون اهل نیاز و خانم ها اهل ناز هستند مربوط به روابط جنسی بعد از ازدواج نیست . اون به مساله خواستگاری احتصاص داره .

طبیعتا باید تعداد درخواست های خانم از آقا بیشتر باشه . ولی به نظر میرسه روند فعلی زندگی های امروزی کاملا برعکس هستش . این اتفاق دو دلیل عمده داره :

اول این که وقتی یه دلخوری پیش میاد و زن و شوهر از هم قهر می کنند ، مرد به واسطه ی غروری که داره اگه از فشار جنسی منفجر هم بشه ، ممکنه پیش قدم نشه . در حالی که خانم راحت تر می تونه خودش رو کنترل کنه و فشاری که به مرد وارد میشه به زن وارد نمیشه .

خانم محترمه :

شوهر شما با یک نگاه ، تماس ، صدا و ... تحریک بشه . وقتی تحریک شد سریعا آماده نزدیکی میشه ، اگه دوران قهر رو پشت سر می ذارید فشار زیادی بهش وارد میشه . در حالی که شما به این سرعت تحریک نمیشید . پس اگه می خواید فشاری که به اون وارد میشه رو درک کنید ، به یاد بیارید که بعد از حدود 15 دقیقه معاشقه ( در زمان صلح ) چه حالی داشتید . باور کنید اگه در اون شرایط سخت به دادش برسید و چراغ سبز نشون بدید ، عزیزتر میشید . 

البته توصیه می کنم به طور متناوب درخواست کننده نباشید . چون ممکنه شوهر شما از اون دسته مردانی باشه که وقتی همسرشون همیشه پیش قدم میشه ، از اون ور بوم می افتن . یعنی اگه نیاز داشته باشه ، پیش قدم نمیشه و منتظر پیش قدم شدن شما باقی می مونه .

موفق باشید

 

بیشتر بخوانید ... :

 

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

روش های خوب شوهرداری

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

چگونه شوهرداری کنیم ؟

تسخیر قلب احساسی شوهر (2)

تسخیر قلب احساسی شوهر (3)

تسخیر قلب احساسی شوهر (6)

تسخیر قلب احساسی شوهر (7)

روش گرفتن پول از همسر - تسخیر قلب احساسی شوهر (8)

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9) 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) تسخیر قلب احساسی شوهر (۱۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)