با سلام

من دو ساله ازدواج کردم و سنم زیر 25 ساله . تو یه شهر کوچیک زندگی میکنیم که اصلا هیچ جایی برای پیشرفت نداره . منم پرستارم و چهار سال درس خوندم برا یه روز خوب که البته تو شهر ما نمیشه جز یه بیمارستان درب و داغون جای دیگه کار کرد .

علاقه شدید دارم از شهر خارج شم و بخاطر اشنایی بیشتر مشهد رو برا سکونت انتخاب کردم . ولی زنم به هیچ وجه راضی نیست به مهاجرت و بدون هیچ دلیل منطقی و با این دلیل که از خونوادم و مادرم دور میشم قبول نمیکنه که جابجا شیم .

حالم از شهر خودمو به هم میخوره چون اصلا جایی برا پیشرفت نداره ولی زنم عاشقشه. نمیدونم باید چیکار کنم . حتی چند مرتبه دعوامون شده . دوسش دارم و نمیخوام به زور کاری رو بکنه و مجبورش کنم . حرف زدن باهاش فایده نداره . بنظرتون چیکار کنیم؟

من اگه کوتاه بیام هیچ پیشرفتی تو زندگیم نخواهم داشت و به اون چه فکر کردم نخواهم رسید .

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)