بسم الله الرحمن الرحیم

سلام این تیتر مجموعه ی جدید نوشته هایی ست که قرارست بیشتر رویشان وقت بگذاریم .

مطالعه ی آن برای  تمام افراد آزاد ست ولی روی صحبتش با خانم هاست مخصوصا خانم های متاهل

شاید خودتان هم بدانید که یک سری از روابط در روابط زندگی زناشویی می شود ترانه ی زندگی ... می شود ناز 

می شود نیاز ...

آموزش می خواهند... تجربه می خواهند... نیاز به رسیدگی دارند... مثل روابط جنسی

در مورد اهمیت آن به تکرار صحبت شده .در این مجموعه قرار ست یک سری تجربه و اطلاعاتی که شاید سرسری از کنار آن ها گذشته اید را مرور کنیم

در قسمت اول این موضوع سه مرحله را به چالش می کشانیم

1-وقتی همسرم در اوج غم و عصبانیت از راه جنسی وارد می شود  ، چه کنم؟

2-حال و حوصله ی نداشته ام را وقتی همسرم میل نزدیکی دارد چگونه عنوان کنم؟

3-توهم نعوظ

 عشق رو ببین تو چشمای من...

شده تا حالا وقتی همسرتان در اوج غم و ناراحتی ست یا وقتی که عصبی و خشن است به نزد شما بیاید و به گونه ای متفاوت به شما نزدیک شود؟

شاید در آن لحظات نتواند احساساتش را از طریق زبانی و کلامی با شما بیان کند و تنها راه نجات خودش از آن شرایط را به کمک شما می خواهد طی کند...در واقع میل نزدیکی به شما دارد.حال شما در آن لحظات چیست؟

ترس؟بابت رفتارش؟؟

ناراحتی و غم و دل زدگی برای این که این گونه به شما نزدیک شده؟

یا عصبانی شدنتان؟

خانم عزیزهمسرتان هنگامی که نمی توانند احساساتشان را بیان کنند میل نزدیکی به شما دارند..

برقراری پیوند جسمی و روحی...

در واقع با این نزدیکی به خودشان اطمینان می دهند که شما را برای تکیه کردن دارند با این کار به شما احساس نزدیکی می کنند احساس دوست داشتن و دوست داشته شدن را مرور می کنند...آنها در این موقعیت بیشتر از هر چیز دیگری به حمایت شما نیاز دارند

با این کار می خواهند حمایت کردن و حمایت شدن را به عینه ببینند.

بله درسته!با این کار به جای این که عملا با گفتار و کلمات با شما ارتباط برقرار کنند این گونه خاطر جمع وجود شما می شوند

همان حس اقتداری که قبلا بحث کردیم زنده می شود به شرطی که ...

اگر شما این مورد را ندانید چه می شود؟

یک تصویر سازی کوچک:

می بینید که غم و ناراحتی و یا عصبانیت دارد همسرتان! تازه میل نزدیکی با شما را هم دارد...

شما: به من نزدیک نشی ها ...من که می دونم یک چیزیت هست...عمرا اگر بذاارم تا زمانی که نگفتی چی شده بهم نزدیک بشی!!!

و در این جا صحنه های بعد از پس زده شدن ایشان توسط شما روی می دهد که حوادثی بس ناخوشایند را به دنبال دارد که از بیان آن عاجزم.

خب راه حل چیست؟

برای مثال به او بگویید عزیزم چه طوره قبل از شعله ور شدن عشقمون در کنار هم و در آغوش هم دراز بکشیم و تو مرا بغل کنی می خوام بیشتر حست کنم

کار شما از این جا به بعد مهمتر می شود

همسرتان در آن لحظات چه حسی دارد؟

احساساتی که احتمال می دهید همسرتان در آن لحظه تجربه می کند را با ترفند های خانمانه ی تان پیش بکشید و با او در میان بگذارید

(عزیزم می دونم این هفته برات هفته ی پرکاری بوده طوری که از نظر روحی و جسمی خسته شدی این رو بدون که من به تو افتخار می کنم بابت این همه تلاشت بابت این همه خوب بودنت...عزیز من داشتن تو به من حس غرور می ده ...از تو ممنونم که بخاطر زندگیمون این همه تلاش می کنی)

در واقع وقتی شما همسرتان را به منطقه ی امن دو نفره تان دعوت می کنید( با برقراری روابط درست کلامی و تماس جسمانی) کاری بس بزرگ را انجام داده اید...می دانستید؟نه؟؟؟چطور نمی دانید که وقتی احساساتش را درک کنید و حس اقتدار را در او بیشتر از پیش با این کارتان منسجم کنید صمیمیتتان بیشتر از قبل می شود؟

بانوی عزیز در واقع شما با این کارتان بابت حس های غم و دل زدگی و خستگی و عصبانی بودن هایشان او را ننها نگذاشته اید و پس نزده اید یا حتی محکوم به ضعیف بودن نکرده اید بلکه او را افزایش دهنده ی نبض تپنده ی عشق و مهر و محبتتان دانسته اید

نتیجه ی کار شما چیست؟

هنگامی که منطقه ی امنی را فراهم می کنید و آن گونه با همسرتان از طریق جسم وروح یکی می شوید صمیمیتتان بیشتر شده و روابط جنسیتان بسیار پرشور و حرارت تر شده و ارضای روح و جسم شما را به دنبال دارد

___

من و با عشق احیا کن...

همسرتان به شما نزدیک می شود..شما را می بوسد...شما را لمس می کند...فکر می کنید می خواهد چه چیزی را به شما بفهماند؟؟

اینکه دوستتان دارد

و یکی از راه های ابراز آن را از طریق روابط جنسی می داند

اما واقعا شما در آن لحظه در فاز برقراری روابط جنسی نیستید!

خب باید جواب خواسته ی همسرتان را چه بدهید ؟

آن قدر مستقیم و غیر مستقیم بهانه ی خسته بودن و حال و حوصله نداشتن را ابراز کنید که ایشان منصرف شود

یا با اکـراه و بـی میـلی با او عشق بازی می کنید ولی خودتان هم می دانید همسرتان خوب متوجه بی میلی شما می شود

حراج می کنید زندگیتان را با این کارها...آن هم به قیمتی بسیار اندک!

اصلا این هم شد زندگی؟ این هم شد مرد زندگی؟؟و هر چه ناسزا دارید را شاید به روزگار پرتاب کنید که چرا سرنوشت شما این گونه است و بروید در مود غم و افسردگی و ...

در واقع با این کارهایتان و پس زدن همسرتان ریشه به باطن همسرتان می زنید.بله!او را با این کارتان انگاری تحقیر کرده اید وقتی او را پس می زنید و دل زده می کنید

مگر چه گفتید؟شما فقط گفتید که الان خسته ام حال و حوصله ندارم اما چه شد؟همسرتان چه چیزی برداشت کرد؟؟

حس تحقیر را برداشت کرد.حس این که خوب نیست و خواستنی نیست و نخواستن و به درد نخوردن در او زنده شد.!

بله!درسته حتی ممکنه جاذبه ی جنسی اش را نسبت به شما از دست بدهد و بشود آنچه نباید بشود و به دنبال روابط جنسی در جای نامناسب باشد...

خب مگه دست خودمه؟؟اصلا حال و حوصله ندارم! چرا به جای اینکه من رو درک کنه فاز تحقیر بر می داره؟ تازه بهش هم بر می خوره ؟؟ آخه این چه زندگیه که من دارم؟؟

در بسیاری از مواقع وقتی همسرتان به شما نزدیک می شود به دنبال بازی ست!بله عشق بازی با شما را می گویم!

اگر واقعا در شرایط مناسب عشق بازی کردن با او نیستید به تقاضای او که عشق و محبت خواستن از شماست نــه نگویید به دوست داشتن و دوست داشته شدن و عشق ورزیدن نـه نگویید!

حال و حوصله ی نداشته ام را چه کنم؟

بلکه مثلا این گونه به او بگویید :الان کمی خسته ام اما آغوش تو معجزه ی تن خسته ی منه الان به آغوشت خیلی نیاز دارم من رو در آغوشت بگیر و مأمنم بشو..

عزیزم آنقدر احساس تنش دارم که فقط دوست دارم در آغوش تو از تمام آن حس های ناخوشایند دور بشم شاید در این لحظه نتونم اون طور که دوست دارم با تو عشق ورزی کنم بیا فقط همدیگر رو در آغوش بگیریم تا ببینیم حس بعدیمون چیه..

در این حالت شما او را پس نمی زنید هیچ بلکه حس اقـتـدار را هم در او بیشتر زنده می کنید

___

دست هایت را در دستان من بگذار در لحظه ی دیدار

نعوظ

نعوظ همواره به این معنی نیست که همسرتان تحریک شده و آماده ی عملیات جنسی ست

چه می شود که نعوظ پدیدار می شود؟

نعوظ به وسیله ی افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردانه اتفاق می افتد و می تواند دلایلی غیر جنسی مثل موارد پایین را داشته باشد
1-وقتی مردی نگران است یا وقتی استرس و اضطراب دارد رگ های خونی او منقبض می شوند در نتیجه فشار خون زیاد شده این عمل نعوظ را به همراه دارد

2-فشار و اصطکاک از طریق لباس های تنگ یا حتی نشستن در حالت نه چندان راحت و به مدت طولانـی باعث می شود تا جریان خون افزایش پیدا کند که نعوظ را به همراه دارد

3-مثانه ی پر صبح ها قبل از بیدار شدن باعث افزایش جریان خون در آلت می شود که نعوظ را سبب می شود

در مواقعی که همسرتان دچار نعوظ می شود و دقیقا نمی دانید آیا تحریک شده اند یا خیر بهترین راه حل ها چیستند؟

1-بهترین راه این است که از او بپرسید که تحریک شده یا خیر؟

یادتان باشد که همسرتان بدن خودش را بهتر از هر کسی دیگر می شناسد با این کار راه بهتر از قبل برای شما روشن میشود

2-فرض را بر این بگذارید که نعوظ او واقعی ست ...وارد مرحله ی عشق بازی شوید حتی اگر همسرتان در آن لحظه تحریک نشده باشد اما به زودی با نوازش از جانب شما از خود تمایل نشان می دهد

آرامش قرین لحظات مان
یا علی

" آراد"


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب آ. راد (۲۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)